adexo3
۳۱۰۸۳۶
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

واکنش بزرگان فوتبال به درگذشت کرایف

بزرگان فوتبال جهان در پی در گذشت یوهان کرایف پیام های همدردی را با خانواده این فوتبالیست سابق و اهالی فوتبال منتشر کردند.

خبرگزاری ایسنا: بزرگان فوتبال جهان در پی در گذشت یوهان کرایف پیام های همدردی را با خانواده این فوتبالیست سابق و اهالی فوتبال منتشر کردند.

یوهان کرایوف ۲۴ مارس ۲۰۱۶ در نهایت مغلوب سرطان شد و درگذشت. این مرد هلندی با وفاتش دنیا را تحت تاثیر قرار داد.

مارادونا از بازیکنان بزرگ تاریخ در پیام خود نوشت:‌ کرایف انسانی بزرگ و مثال زدنی بود و کارهایی که در فوتبال جهان از خود به یادگار گذاشت تا ابد باقی خواهد ماند. او انسانی مثال زدنی بود که توانست فوتبال را به شیوه ای دیگر برای نسل بعد از خود نگه دارد.

پله از بزرگترین بازیکنان تاریخ در پی درگذشت خود در پیامی نوشت: ما یک مرد بزرگ را از دست داده ایم. کیفیت او بی نظیر بود، او هم به عنوان بازیکن و هم مربی جز شماره۱ های تاریخ فوتبال محسوب می می شده. به راستی میراث فوتبال یوهان کرایوف بوده است. باید میراثی که کرایف برای ما گذاشته شود را به خوبی به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

ژاوی از بازیکنان و کاپیتان های سابق بارسلونا نیز گفت:‌ یوهان یک انسان حرفه ای برای کسانی که عاشق فوتبال هستند بو. برای من مهم ترین شخص در تاریخ باشگاه بارسلونا یوهان کرایوف بود. کسانی که در باشگاه حضور دارند باید برای حفظ میراث او تلاش کنند. بارسلونا موظف است همیشه یاد او را زنده نگه دارد چرا که فلسفه ای که اکنون این باشگاه را جز بهترین ها قرار داده بنیان گزار آن کسی جز کرایوف نبوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج