adexo3
۳۱۱۲۳۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تمجید بیرانوند از کی روش

علیرضا بیرانوند در خصوص دیدار تیم ملی مقابل عمان گفت: به هر حال من در اردوی‌های قبلی تیم ملی بودم و همیشه سعی و تلاش کردم تا در لیست نهایی تیم ملی قرار بگیرم

فارس: علیرضا بیرانوند در خصوص دیدار تیم ملی مقابل عمان گفت: به هر حال من در اردوی‌های قبلی تیم ملی بودم و همیشه سعی و تلاش کردم تا در لیست نهایی تیم ملی قرار بگیرم و خدا را شکر که این دوره هم این اتفاق افتاد و اگر کادر فنی صلاح بداند و من بازی کنم مثل همه بازی‌ها که برای تیم ملی بازی کردم سعی خواهم کرد عملکرد خوبی داشته باشم و کمک کنم تا با ۶ امتیاز در دو بازی به مرحله بعد برویم.

وی درباره آنالیز تیم عمان هم افزود: قبل از بازی کادر فنی آنالیز تیم عمان را برای ما انجام داده است و نقاط ضعف و قوت این تیم را به ما گوشزد کرده است و امیدوارم که بتوانیم در ایران این تیم را شکست دهیم.

بیرانوند در خصوص عملکرد رشید مظاهری در بازی ایران و هندوستان افزود: به هر حال مظاهری در لیگ عملکرد خوبی داشته و کی‌روش هم بازی‌های او را دیده و من به او تبریک می‌گویم. امیدوارم که سال‌ها بتواند در تیم ملی حضور موثری داشته باش
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج