adexo3
۳۱۱۲۵۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گزارش تمرین تیم ملی

تمرین امروز تیم ملی در پژوهشگاه صنعت نفت در روزی که باران بهاری زمین را خیس کرده بود برگزار شد. کارلوس کی روش کمی شاکی بود.

ورزش سه: تمرین امروز تیم ملی در پژوهشگاه صنعت نفت در روزی که باران بهاری زمین را خیس کرده بود برگزار شد. کارلوس کی روش کمی شاکی بود.

کی‌روش از این شاکی بود که اگر هوا بارانی نمی شد می توانست در زمین اصلی کار تاکتیکی کند اما باید به همین حداقل ها در زمین پژوهشگاه وزارت نفت قناعت می کرد. زمین تمرینی که شرایطش به مراتب بهتر از کمپ است و میزبانی مسئولانش خیلی گرم. کارلوس اما نگران آب هایی بود که روی زمین بودند. آبهایی که جذب نشده بودند و جذب نشدن شان می توانست هم به چمن آسیب بزند و هم بازیکنان. پس بعد از یک دور چرخیدن روی زمین، نیزه های تمرین را خودش به دست گرفت و در زمین فرو می کرد تا حفره های ایجاد شود و آب را جذب کند. او خودش پیش قدم شد و خیلی سریع عباس و دیگر اعضای تیم تدارکات را روی چمن فرا خواند. در این زمان، بازیکنان در گوشه ای دیر، آقا وسط بازی می کردند و کری می خواندند. امید ابراهیمی که حالا از بزرگترهای تیم است، کمی هم جر می زد.

حاج صفی و سید جلال هم با بقیه شوخی می کردند و پژمان منتظری گوشه ای از زمین برای اوسیانو قصه تعریف می کرد. بقیه هم کارلوس را نگاه می کردند و می گفتند با این حفره ها الان به نفت می رسد.

کنار زمین اما جماعتی از کارکنان پژوهشگاه بودند که شانس داشتند میزبان تیم ملی باشند. صف آنها برای گرفتن عکس یادگاری، با شروع تمرین ختم می شد به عکس گرفتن با افشین پیروانی، مدیر تیم که مسئولیت سرپرستی تیم را هم بر عهده دارد.

تمرین با حضور چند هوادار خانم انجام شد. در حالت عادی و وقتی تمرین در کمپ تیم های ملی برگزار می شود این امکان برای بانوان وجود ندارد که در تمرین تیم ملی حضور داشته باشند و تمرین را از نزدیک ببینند ولی امروز و به این دلیل که تمرین در ورزشگاه اختصاصی صنعت نفت برگزار شد ۵-۶ هوادار خانم که از کارمندان نفت بودند شانس دیدن تمرین تیم ملی را پیدا کرده بودند. تازه عکس یادگاری هم توانستند بگیرند. فرصتی که امکانش در شرایط عادی برای همه فراهم نیست.

تمرین تیم ک روش برای بازی با عمان با طراوت ادامه پیدا کرد. برای مسابقه ای که پیروانی درباره اش به شوخی می گفت:« این بازی که تمام شود دیگر می گویم ما را به خیر و شما را به سلامت.» پیروانی که در این تمرین حسابی سر کیف بود، با همه از بازیکنان تا تماشاگران و خبرنگاران و حتی مدیا آفیسر تیم ملی شوخی می کرد و فضای تیم ملی را شاد شاد کرده بود. او خوشمزه ترین عضو حاضر در تمرین صبح یکشنبه تیم ملی بود!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج