adexo3
۳۱۱۷۳۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تابارس: سوارز بازیکن پخته‌تری شده است

سرمربی تیم ملی فوتبال اروگوئه اعتقاد دارد که مهاجم ۲۹ ساله تیمش حالا به بلوغ بیشتری رسیده است.

خبرگزاری تسنیم: اسکار تابارس در تمجید از مهاجم تیمش که به تازگی پس از نزدیک به دو سال محرومیت، اولین بازی‌اش را برای تیم ملی اروگوئه در دیدار مقابل برزیل در چارچوب مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه انجام داد و اتفاقاً گل تساوی تیمش را وارد دروازه سلسائو کرد، گفت: سوارز بازیکن بسیار باتجربه‌ای است و در هر تیمی که بوده (ناسیونال، خرونیخن، آژاکس، لیورپول و بارسلونا) بر چالش‌های ساده و دشوار غلبه کرده است.

وی افزود: سوارز به مرور زمان پخته شده و همیشه سعی کرده تا در بازی‌اش پیشرفت کند و بهتر شود. البته لوئیز در دوران حرفه‌ای خود مرتکب چند اشتباه هم شده، ولی حالا بازیکن پخته‌تری شده و فکر می‌کنم حالا در هر بازی عاقلانه‌تر رفتار می‌کند. برای سوارز نیز همانند هر بازیکن دیگری بازی در تیم ملی اروگوئه خیلی اهمیت دارد. تمامی بازیکنان ما به پیراهنی که بر تن دارند، تعهد بالایی دارند.

سرمربی ۶۹ ساله اروگوئه در ادامه تمجیدش از مهاجم بارسلونا اظهار داشت: سوارز در فرم و شکل خیلی خوبی قرار دارد و به لحاظ روحی هم در وضعیتی عالی است که امیدواریم او در جریان بازی‌ها هم چنین وضعیتی داشته باشد.

وی در مورد بازی بعدی تیمش که مقابل پرو خواهد بود، عنوان کرد: تیم در وضعیت خوبی به سر می‌برد و بازیکنان سرحال هستند. ما به پرو احترام می‌گذاریم. آنها بازیکنان خوب و با تکنیکی دارند که خیلی از آنها سرعتی هستند و در فوتبال مدرن نیاز به این دست بازیکنان است. به هر حال ما باید سخت تلاش کنیم تا قدرت بازیکنان پرو را محدود کنیم و برای رسیدن به پیروزی باید کارهای لازم را انجام دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج