۳۱۲۲۸۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گل محمدی: لیاقت پیروزی نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تأکید کرد، تیمش لیاقت رسیدن به پیروزی در خانه گسترش فولاد را نداشته است.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، تیمش لیاقت رسیدن به پیروزی در خانه گسترش فولاد را نداشته است.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال گسترش فولاد تبریز و ذوب‌آهن اظهار داشت: ضمن تبریک به بازیکنان تیم گسترش فولاد تبریز به خاطر بازی خوبی که انجام دادند باید بگویم آنها لیاقت برد را داشتند و لیاقت ما بردن بازی نبود. بازیکنان ما در طول ۹۰ دقیقه لیاقت برد را از خود نشان ندادند. زمانی که ۳ بر یک از حریف پیش افتادیم باید تمرکز بیشتری می‌داشتیم، اما نتوانستیم تمرکز کنیم و روی ضربات ایستگاهی نیز آسیب‌پذیر بودیم.

در نیمه دوم یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشتیم

وی افزود: در نیمه دوم یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های این فصل خود را انجام دادیم، به همین دلیل گسترشی‌ها ما را جریمه کردند و سه گل به ما زدند و با شایستگی برنده بازی شدند. به کادر فنی و بازیکنان تیم گسترش فولاد بابت این برد تبریک می‌گویم. امیدوارم این باخت برای تیم ما تجربه خوبی باشد، چون بازیکنان جوان‌مان پس از آنکه دو گل از تیم حریف پیش افتادیم بازی را تمام شده دانستند. امیدوارم از این شکست تجربه کسب کنیم.

لیاقت نداشتیم مقابل گسترش فولاد پیروز شویم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: من به تیم داوری بابت قضاوت خوبی که داشت تبریک می‌گویم. تصمیمات داوران در دادن اخطارها و اعلام پنالتی‌ها درست بود. در مجموع باید بگویم بچه‌های ما لیاقت این برد را نداشتند. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد، اما از این باخت بسیار ناراحتم و امیدوارم تجربه بسیار خوبی برای بازیکنان ما باشد.

اگر مانند بازی امروز باشیم در لیگ برتر به جایی نمی‌رسیم

گل‌محمدی در مورد رویارویی تیم‌های ایرانی و عربستانی در کشور ثالث و میزبانی عمانی‌ها از تیم ذوب‌آهن گفت: در حال حاضر بازی‌های ما فشردگی بسیار زیادی دارد و روزهای سختی را پیش رو داریم، چون نمی‌توانیم نسبت به هیچ‌کدام از بازی‌های خود بی‌تفاوت باشیم. ما در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی مدعی هستیم، اما در لیگ برتر اگر بخواهیم در ادامه مثل امروز بازی کنیم به جایی نخواهیم رسید و نمی‌توانیم جایگاه خوبی در جدول در پایان لیگ داشته باشیم.

نمی‌توانستم هر ۴ بازیکن دفاعی تیمم را تعویض کنم

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا نمی‌توانستید پس از آنکه دو گل از حریف پیش افتادید با انجام تعویض‌هایی نتیجه بازی را حفظ کنید؟»، گفت: نمی‌توانستم این کار را انجام دهم، چون باید هر چهار بازیکن خط دفاعی‌مان را تعویض می‌کردم که این امکان وجود نداشت.

تصمیم AFC به ضرر ماست

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه در مورد برگزاری بازی تیمش مقابل حریف عربستانی در عمان خاطرنشان کرد: ما دوست داشتیم در استادیوم خودمان و مقابل هواداران‌مان بازی کنیم که متأسفانه با تصمیمی که AFC گرفت این اتفاق رخ نداد. در واقع تصمیم AFC به ضرر ماست، چون با توجه به فشردگی‌ بازی‌هایی که داریم مجبوریم یک سفر بیشتر به عمان داشته باشیم. ما باید با تمرکز بیشتری کار کنیم تا نتایج بهتری بگیریم.

امروز روز خوب گسترش فولاد بود و روز بد تیم ما

گل‌محمدی در پاسخ به این پرسش که «برنامه‌ای برای مهار ابراهیمی نداشتید و فکر می‌کنید مهمترین دلیل اصلی برنده شدن تیم گسترش فولاد در این دیدار چه بود؟»، تأکید کرد: ما در مجموع اشتباهات تأثیرگذاری در جریان بازی داشتیم و ضربات آزاد بی‌دلیلی را به تیم حریف دادیم. ما می‌دانستیم گسترش فولاد تیمی تکنیکی است و نباید به بازیکنان این تیم فضای زیادی بدهیم. ما نباید خودمان امتیاز به تیم حریف بدهیم. امروز روز خوب گسترش فولاد بود و روز بد تیم ما. متأسفانه سه امتیاز این دیدار را خیلی راحت از دست دادیم.

بازیکنانم تمرکز کافی نداشتند
وی در خاتمه تصریح کرد: ما برای مهار بازیکنان گسترش فولاد برنامه داشته و حتی تمرین نیز کرده بودیم، اما متأسفانه درون زمین بازیکنان‌مان تمرکز کافی را نداشتند و در خط دفاع‌مان مرتکب اشتباه شده و فضا را به مهاجمانی مثل ابراهیمی دادیم که تاوان آن را نیز پرداخت کردیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج