اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۱۲۳۱۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بارسلونا - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی سرخ

دیدار بارسلونا و رئال مادرید همواره جدالی پرتنش و پرحاشیه بوده اما نگاهی به آمار این بازی از سال ۲۰۱۰ تا به امروز یعنی پس از حضور مورینیو روی نیمکت رئال نشان می دهد که ال کلاسیکو جنجالی تر از همیشه شده است.

ورزش سه: دیدار بارسلونا و رئال مادرید همواره جدالی پرتنش و پرحاشیه بوده اما نگاهی به آمار این بازی از سال ۲۰۱۰ تا به امروز یعنی پس از حضور مورینیو روی نیمکت رئال نشان می دهد که ال کلاسیکو جنجالی تر از همیشه شده است.

از سال ۲۰۱۰ تاکنون شاهد ۲۳ جدال بین رئال و بارسا در ۴ رقابت مختلف(لیگ قهرمانان، کوپا دل ری، سوپرکاپ اسپانیا و لالیگا) بوده ایم و جالب اینکه در ۴۰ درصد این بازی ها یعنی در ۱۰ بازی از این ۲۳ بازی، حداقل یک بازیکن از زمین بازی اخراج شده است. آماری که نشان می دهد این بازی چقدر پربرخوردتر و خشن تر از گذشته شده است.

سهم رئالی ها از کارت قرمز بسیار بیشتر از بارسلونا بوده است:۱۰ در مقابل ۴. از رئال راموس(۳ بار)، مارسلو، ایسکو، آلبیول، دی ماریا، اوزیل، په په و مورینیو و از بارسلونا نیز آدریانو، داوید ویا، پینتو و والدس با کارت قرمز داور مواجه شده اند.

رئال مادرید ۱۱۶ دقیقه با یک یار کمتر و بارسلونا تنها ۶۴ دقیقه با یک یار کمتر مجبور به ادامه بازی شده است. تنها دو روز مانده به ال کلاسیکو، زیدان از بازیکنان تیمش خواسته است تا با خونسردی در نوکمپ مقابل بارسا قرار بگیرند؛ توصیه ای که با توجه به آمار فوق قابل توجیه است.

با ورود مورینیو به رئال، کهکشانی ها در ۴ ال کلاسیکوی متوالی، بازی را به یک یار کمتر به اتمام رساندند. دردناک ترین اخراج مربوط به په په در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان در سال ۲۰۱۱ بود که با تمارض دنی آلوس،اشتارک، داور بازی در دقیقه ۶۰ مدافع رئال را از زمین بازی اخراج کرد تا بارسا در نهایت ۲-۰ در برنابئو پیروز میدان شود. اشتارک در این بازی مورینیو را به دلیل اعتراضاتش به سکوها فرستاد. پینتو، دروازه بان ذخیره بارسا نیز به همین دلیل کارت قرمز دریافت کرد.

فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۲ و در دیدار برگشت سوپرکاپ اسپانیا، مارسلو به دلیل خطای شدید روی فابرگاس از بازی اخراج شد. اوزیل و داوید ویا نیز که روی نیمکت نشته بودند با کارت قرمز مجبور به ترک نیمکت شدند. این پنجمین ال کلاسیکو از ۷ ال کلاسیکو پس از حضور مورینیو در رئال بود که شاهد کارت قرمز بودیم.

یک فصل بعد در دیدار برگشت سوپرکاپ اسپانیا در برنابئو این بارسلونا بود که آدریانو را دقیقه ۲۸ اخراج شده دید تا رئال با برتری ۲-۱ فاتح سوپرکاپ شود. همان فصل در بازی برگشت لالیگا، ویکتور والدس در دقایق واپسین به دلیل اعتراضات شدید خود از بازی اخراج شد. رئال آن مسابقه را در برنابئو ۲-۱ به سود خود خاتمه داد.

با ورود آنچلوتی به رئال در سال ۲۰۱۳، از تنش میان دو تیم کاسته شد بطوریکه در ۶ ال کلاسیکوی اخیر، تنها شاهد دو اخراجی بوده ایم که هر دو نیز سهم رئال بوده اند. راموس در بازی برگشت لالیگای فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۴ به دلیل خطا روی نیمار اخراج شد و رئال بازی را ۴-۳ واگذار کرد و آخرین اخراجی نیز به بازی اخیر دو تیم بر می گردد که ایسکو در شکست سنگین ۴-۰ رئال با کارت قرمز مجبور به ترک زمین شد.

حال باید دید ال کلاسیکوی روز شنبه که البته با احتساب فاصله ۱۰ امتیازی دو تیم حساسیت جدولی ندارد، چگونه پیش خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج