۳۱۲۴۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رحمتی همراه استقلال در راه اهواز

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال با وجود اینکه محروم است اما برای دیدار مقابل استقلال خوزستان به اهواز سفر خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: فرزاد مجیدی درباره برنامه سفر پیش از دیدار با استقلال خوزستان اظهار داشت: روز جمعه آخرین جلسه تمرینی خود را در تهران برگزار خواهیم کرد و پس از آن ساعت ۹:۴۰ صبح شنبه عازم اهواز هستیم و در هتل پارس این شهر مستقر خواهیم شد. ساعت ۱۷ آخرین جلسه تمرینی خود در اهواز را برگزار می کنیم که باید از آقای کاه کش سرپرست فولاد خوزستان و مجموعه این باشگاه که زمین در اختیار ما گذاشته اند تشکر کنیم. همچنین روز یکشنبه پس از برگزاری بازی راهی تهران خواهیم شد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره شرایط آبی پوشان تصریح کرد: تمرینات خوبی را طی روزهای گذشته سپری کردیم و بازیکنان برای کسب پیروزی انگیزه خاص و بالایی دارند. می خواهیم سال ۹۵ را با برد آغاز کنیم و در این بازی نیز تنها به دنبال سه امتیاز هستیم. استقلال نشان داده است که در بازی های خارج از خانه تنها به دنبال برد است و نتیجه های خوبی در این بازی ها گرفته ایم.

وی ادامه داد: تمام فکر و تمرکز مجموعه استقلال در سال ۹۵ کسب موفقیت و شاد کردن هواداران است. ما بازی به بازی پیش می رویم و می دانیم که کار سختی پیش روی تیم است اما همه اعضای تیم به خوبی با درکی که از بزرگی استقلال دارند، برای موفقیت مجموعه تلاش می کنند.

مجیدی ضمن تمجید از عملکرد از استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم تاکید کرد: استقلال خوزستان تیم بسیار خوبی است و عبدالله ویسی در این تیم نتایج خوبی کسب کرده است. همه تیمها برای ما قابل احترام هستند اما همانطور که گفتم ما در این بازی تنها به سه امتیاز فکر می کنیم.

سرپرست استقلال ضمن اعلام این خبر که رحمتی با استقلالی ها راهی اهواز خواهد شد، اظهار داشت: هر چند مهدی رحمتی به دلیل محرومیت نمی تواند در این بازی حضور داشته باشد اما او با توجه به اینکه کاپیتان تیم است و به دلیل اینکه احساس مسئولیت کرده است در این سفر همراه استقلال خواهد بود که باید از او برای این اتفاق تشکر ویژه ای داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شروع بازی های سخت استقلال می تواند روند نتیجه گیری این تیم را دچار مشکل کند، گفت: تمام دیدارهای استقلال در لیگ سخت است و در نیم فصل اول نیز بسیاری می گفتند که استقلال دچار مشکل خواهد شد اما نتایج شکل دیگری رقم خورد. همه بازی ها برای ما یک فینال است و ما با این تفکر لیگ را ادامه خواهیم داد زیرا می دانیم تمام تیم ها در برابر ما با انگیزه بالایی حاضر می شوند. تلاش کردن برای موفقیت استقلال وظیفه است که همه مجموعه تیم آن را به خوبی انجام می دهند تا بتوانیم در نهایت به موفقیت دست یابیم
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج