۳۱۳۱۶۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فدراسیون نمی‌تواند از AFC شکایت کند

فدارسیون فوتبال نمی تواند از AFC به خاطر اینکه تصمیم گرفته دیدار تیم های ایرانی با عربستانی را در کشور ثالث برگزار کند، شکایت کند!

ورزش سه: فدارسیون فوتبال نمی تواند از AFC به خاطر اینکه تصمیم گرفته دیدار تیم های ایرانی با عربستانی را در کشور ثالث برگزار کند، شکایت کند! یکی از مدیران رده بالای فدراسیون فوتبال با تایید این خبر گفت:« فدراسیون فوتبال زیر مجموعه کنفدراسیون فوتبال آسیا است و نمی تواند علیه AFC به دادگاه بین المللی ورزش یا به عبارت ساده تر CAS شکایت کند. البته بعد از تصمیم کمیته اجرایی مبنی بر اینکه دیدار تیم های ایرانی و عربستانی باید در کشور ثالث برگزار شود فدراسیون فوتبال نامه های اعتراض آمیزی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت و حتی فیفا را هم در جریان امر قرار داد اما واقعیت این است شکایت از مدیر بالادستی امکان پذیر نیست.»

این در حالی است که در روزهای اخیر دو جلسه حقوقی در فدراسیون فوتبال برگزار شد تا فدراسیون فوتبال و باشگاه ها برای اعتراض به این تصمیم به هدف واحدی برسند. حال اگر فدراسیون فوتبال قادر به شکایت از کنفدراسیون فوتبال آسیا نیست پس دلیل برگزاری این جلسات چه بوده است؟

مدیر فدراسیون فوتبال که اصرار بر عدم افشای نام خود داشت دراین باره گفت:« رای کمیته اجرایی حق باشگاه ها را تضعیع کرده و باشگاه ها می توانند به دادگاه بین المللی ورزش شکایت کنند. فدراسیون فوتبال در این زمینه هر کمکی که از دستش بربیاید در حق باشگاه ها انجام می دهد و در مسیر شکایت از AFC به باشگاه ها کمک خواهد کرد.»

گفتنی است در صورتی که شکایت باشگاه ها علیه کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا محق تشخیص داده شود بار دیگر بازی های تیم های ایرانی با عربستانی به ایران باز می گردد و از سویی کنفدراسیون فوتبال آسیا مجبور به بازگرداندن مازاد هزینه های باشگاه های ایرانی برای میزبانی از تیم های عربستانی می شود. البته باید به این نکته اشاره کرد این پروسه زمان بر است و تیم های ایرانی دست کم در این فصل باید در عمان میزبان تیم های عربستانی باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج