۳۱۴۳۱۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چرا بارسلونا باید از اتلتیکومادرید بترسد؟

بارسلونا امشب در نوکمپ از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان میزبان اتلتیکو مادرید خواهد بود؛ دیداری که می تواند برای بارسلونا سخت و دشوارتر از همیشه باشد.

ورزش سه: بارسلونا امشب در نوکمپ از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان میزبان اتلتیکو مادرید خواهد بود؛ دیداری که می تواند برای بارسلونا سخت و دشوارتر از همیشه باشد.

در تمام شرط بندی ها، شانس برتری بارسلونا و صعود این تیم به نیمه نهایی بالاتر از اتلتیکو ارزیابی شده است بخصوص که بدانیم اتلتیکو در ۶ بازی گذشته خود برابر بارسلونا همواره مغلوب شده است؛ با این حال شرایط حال حاضر دو تیم به گونه ای است که بارسا باید بیش از همیشه از رقیب مادریدی خود هراس داشته باشد.

به ۵ دلیل اتلتیکو شانس این را دارد تا امشب در نوکمپ نتیجه ای مطلوب کسب کند:

۱-آمادگی بالای اوبلاک درون دروازه اتلتیکو

یان اوبلاک با دریافت تنها ۱۵ گل در ۳۱ بازی لالیگا یعنی متوسط ۰.۴۸ گل در هر بازی، بهترین دروازه بان فوتبال اسپانیا بوده و اتلتیکو عنوان بهترین خط دفاع لالیگا را با درخشش این دروازه بان و مدافعان مستحکمش از آن خود کرده است. اتلتی از این حیث در اروپا پشت سر بایرن مونیخ قرار دارد که تنها ۱۳ گل دریافت کرده است.روخی بلانکوس ها ماه گذشته یک نیمه ۹ نفره در نوکمپ گلی از بارسا دریافت نکرد.

۲- گلزنی های متوالی گریزمان

پس از یک دوره افت، گریزمان به روزهای اوج خود بازگشته است. ستاره فرانسوی با گلزنی به رئال در برنابئو توانست به هفته ها گل نزدن خود خاتمه داده و در ۶ بازی اخیر اتلتیکو همواره نامش در میان گلزنان وجود داشته است. او تا بدینجای فصل در همه رقابت ها ۲۶ گل به ثمر رسانده که بهترین رکورد وی محسوب می شود. گریزمان با پیراهن سوسیداد سه گل به بارسا زده بود ولی با پیراهن اتلتیکو هنوز موفق به این امر نشده است که می تواند انگیزه ای مصاعف به وی ببخشد.

۳- حضور تورس در ترکیب اصلی اتلتیکو

سیمئونه در نشست خبری پس از بازی با بتیس صراحتا گفت که فرناندو تورس برابر بارسا از ابتدا به میدان خواهد رفت. ال نینیو با زدن ۱۰ گل به بارسلونا، بیش از هر تیمی به این تیم گل زده است و به نوعی بارسلونا شکار مورد علاقه او محسوب می شود. از این ۱۰ گل، تورس ۵ گل را در نوکمپ وارد دروازه بارسا کرده است.

۴- اندیشه های سیمئونه

دیگو سیمئونه از زمانیکه به اتلتیکو آمده، این تیم را کاملا متحول کرده است. بخصوص آمار اتلتیکو با سیمئونه در رقابت های حذفی فوق العاده است. روخی بلانکوس ها با این مربی آرژانتینی یک بار لیگ اروپا، یک سوپرکاپ اسپانیا و یک کوپا دل ری را کسب کرده اند و در لیگ قهرمانان یک بار تا فینال نیز رسیدند. آنها حریفان بزرگی همچون بارسلونا را دو فصل پیش از گردونه رقابت ها حذف کردند.

۵- شرایط نه چندان خوب بارسلونا

بارسا پس از شکست ۲-۱ برابر رئال در ال کلاسیکو، از نظر روحی شرایط مطلوب هفته های اخیر خود را ندارد که این می تواند تبعاتی منفی برای آبی اناری ها در پی داشته باشد. اتلتیکو که شنبه دید چگونه رئال در نوکمپ بارسلونا را زمین گیر کرد، امشب با بستن منافذ در یک سوم دفاعی و استفاده از سرعت تورس و گریزمان در ضد حملات، می تواند بارسلونا را با شوک مواجه کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج