۳۱۴۷۸۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گزارش تمرین استقلال

تهدید مدافع جنجالی به کتک زدن رحمتی!

تمرین تیم فوتبال استقلال در حضور یک بازیگر سینما و تلویزیون و در غیاب مهاجم جوان این تیم برگزار شد.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۷ امروز برنامه‌های آماده‌سازی خود را برای دیدار مقابل سپاهان پیگیری کرد.

محسن کریمی تنها غایب تمرین امروز بود و بقیه بازیکنان در محل تمرین حاضر بودند.

* هنگامی که تمرین آغاز نشده بود مسئولان ورزشگاه آزادی که دور زمین شماره ۲ را کنده و برای آبرسانی به چمن زمین شماره دو اقداماتی را انجام داده بودند مشغول خاک‌برداری شده و سر و صدای یکی دو دستگاه لیفتراک و کامیون‌ها باعث شده بود تا نگاه‌ها به آن سمت برود. البته هنگامی که تمرین آغاز شد خاک‌برداری متوقف و آبی‌پوشان تمرین تاکتیکی انجام دادند.

* امیر غفارمنش بازیکن سینما و تلویزیون امروز در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر بود. وی قبل از تمرین به رختکن استقلالی‌ها رفت و هنگامی که قصد داشت وارد زمین چمن شود با شوخی چند هوادار روبرو شد. امروز حدود ۷۰ نفر از طرفداران استقلال در تمرین حاضر بودند که تعدادی از آنها پرسپولیسی بوده و به خاطر رفقای استقلالی خود به ورزشگاه آمده بودند. این تعداد از پرسپولیسی‌ها شوخی های عجیب و غریبی با بازیگر سینما کردند و وقتی غفارمنش را دیدند عدد ۶ را نشان دادند که این بازیگر سری تکان می‌کرد و ابراز تاسف می‌کرد.

* تمرین آبی‌پوشان راس ساعت ۱۷ آغاز شد که غفارمنش به سمت رحمتی رفت و خطاب به حسین ترابپور گفت: اجازه می‌دهید با رحمتی عکس یادگاری بگیریم که دروازه‌بان استقلال از دیگر گلرهای آبی‌پوشان و وحید طالب‌لو خواست تا در کنار غفارمنش عکس بگیرند.

* مهدی رحمتی امروز همراه با دو پسر خود در محل تمرین حاضر شده بود. او مرتب حواسش به فرزندانش بود و جالب اینجاست که حنیف عمران‌زاده که معمولا در تمرین کارهای جنجالی انجام می‌دهد امروز سربه سر پسر دروازه‌بان استقلال می‌گذاشت. وقتی رحمتی دید عمران‌زاده این کار را انجام می‌دهد با صدای بلند گفت اینقدر علی را نزن او چند روز پیش سرش شکسته است که عمران‌زاده با صدای بلند و با شوخی فریاد زد هم خودش را می‌زنم و هم پدرش را!

* در بخش اول تمرین پس از گرم کردن بدن بازیکنان در دو گروه تقسیم شده و گروهی زیرنظر مجید صالح و گروه دیگر زیرنظر پرویز مظلومی و محمد نوازی تمرین کردند. مدافعان استقلال زیرنظر مظلومی در ابتدا وظیفه گرفتن توپ از یکدیگر را داشته و به سمت دروازه‌ها ضربه می‌زدند. مهاجمین نیز زیرنظر مجید صالح درحالی که مربی آبی‌پوشان توپ را به آنها می‌داد باید می‌چرخیدند و یک ضرب به سمت دروازه شوت می‌زدند. این مرحله از تمرین زیرنظر صالح با کورکوری خاصی توام بود و بازیکنان وظیفه داشتند به هر شکل ممکن به رحمتی و طالب‌لو گل بزنند. جالب اینجا است که وقتی بازیکنان گل می‌زنند انگار در بازی‌ها گلزنی کرده و به همان سبک خوشحالی می‌کردند.

* در بخش بعدی تمرین خسرو حیدری و میثم مجیدی وظیفه ارسال از جناحین را داشتند که مهاجمین و هافبک‌ها باید به سمت دروازه ضربه می‌زدند.

* در طول برگزاری تمرین امروز بازیکنان، کادر فنی و حتی تماشاگران پیگیر نتیجه بازی سپاهان بودند و در این رابطه سوال می‌کردند.

به گزارش فارس، تمرینات تیم استقلال تا روز بازی با سپاهان اصفهان که یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود پشت درهای بسته و دور از چشم‌های خبرنگاران و تماشاگران برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج