adexo3
۳۱۵۱۶۸
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

کنایه بختیاری‌ زاده به خداحافظی کی‌ روش

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بارها اخباری از این دست که کی‌روش از فلان کشور پیشنهاد دارد و یا می‌خواهد برود و یا آخرین جلسه‌ای است که برگزار می‌کند را شنیده‌ام و این اخبار دیگر برایم لوث شده است.

خبرگزاری فارس: پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بارها اخباری از این دست که کی‌روش از فلان کشور پیشنهاد دارد و یا می‌خواهد برود و یا آخرین جلسه‌ای است که برگزار می‌کند را شنیده‌ام و این اخبار دیگر برایم لوث شده است.

سهراب بختیاری زاده در در مورد اینکه آیا تیم ملی ایران در این سال‌ها به واقع استحقاق آن را داشته است که همواره در جایگاه اول آسیا در رنکینگ فیفا باشد، گفت: در هر صورت شاید از لحاظ جدولی در این چند سال همیشه اول بوده و آبروداری کرده‌ایم اما مهمتر این است که خودمان نقاط ضعف و قوت‌مان را بدانیم. شاید این صدرنشینی در آسیا بخشی از کار ما باشد اما بخش مهمتر این است که باید روی مسائل مهمتری تمرکز کنیم و خودمان مشکلاتی که داریم را آنالیز کرده و در آینده بتوانیم آنها را رفع کنیم.

وی در مورد قرعه‌کشی هفته آینده مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ افزود: فکر می‌کنم همه تیم‌ها خطرناک باشند اما مهم این است که ما خودمان شرایط خوبی داشته باشیم و مهم این است که از لحاظ روحی و روانی و هم از لحاظ فنی بتوانیم تیم ملی خوبی را تشکیل داده و امیدوارم مجموعه این مسائل دست به دست هم داده تا بتوانیم در رقابت‌های پیش رو بهترین کیفیت را ارائه دهیم.

بختیاری زاده در خصوص ارزیابی‌اش از سید بندی مشخص شده و اینکه از بین کره و ژاپن فکر می‌کند کدام تیم برای همگروهی با ایران مناسب تر باشد، گفت: ما بارها و در مقاطع مختلف کره جنوبی را شکست داده‌ایم. هرچند که کره فوتبال قدرتمندی دارد اما شاید از لحاظ روحی بهتر باشد که با آنها همگروه شویم. ما کره را به خوبی می‌شناسیم و راه بردنشان را بلدیم و از سوی دیگر آنها همواره از بازی با ایران ترس و اضطراب دارند و فکر می‌کنم بین کره و ژاپن اگر به کره بخوریم بهتر باشد.

مدافع سابق تیم ملی همچنین در مورد هم سید شدن عربستان و ازبکستان گفت: عربستان نسبت به سالهای قبل ضعیف‌تر شده اما باز هم تاکید می‌کنم که نمی‌توان هیچ تیمی را دست کم گرفت هرچند که هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. اگرچه از لحاظ سیاسی مشکلاتی بین دو کشور ایجاد شده اما در هر صورت باید یک روزی با تیم ملی عربستان بازی کنیم. در هر صورت بین ازبکستان یا عربستان فرقی قائل نیستم فقط امیدوارم که هیچگاه مسائل سیاسی در مسائل فنی دخیل نباشد و یا حداقل چنین مسئله‌ای در این رقابت‌ها تاثیر نگذارد چون عرب‌ها می‌خواهند با این مسائل تمرکز ما را بهم بریزند و ما باید باهوش باشیم.

وی همچنین در مورد اینکه بین امارات و چین کدام تیم را برای همگروهی مناسب می‌داند، گفت: امارات تیم یکدست و هماهنگی است و در جام ملتها هم نشان داد که فوتبالش فرق کرده. کیفیت فوتبال این تیم فوق‌العاده شده و می‌تواند حریف سرسختی باشد.

بختیاری‌زاده در مورد هم‌ سید بودن قطر و عراق نیز گفت: قطر چند سالی است که سطح فوتبال یکنواختی دارد که اگر به آن اهمیت ندهیم از این تیم ضربه خواهیم خورد. عراق نیز مشکلات خاص خودش را دارد و به واسطه این مشکلات حتی لیگ داخلی هم ندارد اما نمی‌توان آنها را دست کم گرفت همانطور که در جام ملت‌ها نیز شاید آنها را دست کم گرفتیم که در یک چهارم نهایی ما را حذف کردند و اجازه ندادند به نیمه نهایی برسیم. همچنین از بین تیم‌های سوریه و تایلند نیز فکر می‌کنم تایلند خطرناک‌تر باشد.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص ارزیابی کلی‌اش گفت: همه تیم‌هایی که گفتید قابل احترام هستند و باید مقابل همه آنها جدی و قدرتمند باشیم اما مهمتر از همه آنها شرایط خودمان است که باید یک دل باشیم و همه اهالی فوتبال و دست‌اندرکاران باید حمایت لازم را انجام دهند تا تیم ملی با صعود دوباره به جام جهانی یک بار دیگر لبخند را به روی لبهای مردم ایران آورده و آنها را خوشحال کند.

بختیاری زاده در پایان در مورد اتفاقات اخیر مربوط به کی‌روش و اینکه شاید او از تیم ملی جدا شود و همچنین درباره پیشنهاد الجزایر به کی‌روش گفت: دیگر شنیدن این اخبار برای من لوث شده. بارها اخباری از این دست که کی‌روش از فلان کشور پیشنهاد دارد و یا می‌خواهد برود و یا آخرین جلسه‌ای است که برگزار می‌کند را شنیده‌ام و این اخبار دیگر برایم لوث شده است و مطمئن باشید این مسائل به تیم ملی کمک نمی‌کند امیدوارم دیگر شاهد چنین اخباری نباشیم و فقط روی کار خودمان و مسابقات تیم ملی تمرکز کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گویا مربیان داخلی درجه چندم از رفتن کیروش بیشترین نفع را میبرند
      کسانیکه در تیمهای داخلی هم موفقیتی نداشته اند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج