اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۱۶۵۲۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اطمینان مورینیو برای هدایت منچستریونایتد

ESPN گزارش داد که مورینیو در تابستان هدایت شیاطین سرخ را برعهده خواهد گرفت.

کاپ: سرمربی برکنار شده چلسی که در فصل جاری پس از کسب نتایج ضعیف و ماجراهای متعدد پس از حمایت شدن از سوی آبراموویچ، به نظر می رسد که با عدم حمایت شاگردانش از کار برکنار شد، علارغم تکذیب توافق با منچستریونایتد، طبق منبعی اگاه و نزدیک به او، آقای خاص هدایت شیاطین سرخ را در فصل اینده به دست خواهد گرفت تا انگلستان رودرروی تیم سابقش بایستد.

خوزه مورینیو که چند روز قبل خبر از هیچ توافقی با باشگاه منچستریونایتد داد، ضمن تایید وجود پیشنهادات بسیار، بیان کرد که حتما در فصل آینده به رقابت ها بازخواهد گشت و طبق منابع نزدیک به باشگاه منچستریونایتد نیز، یونایتدی ها تصمیم برکناری فن خال را به او اعلام نکرده اند تا ابتکار عمل و جو تیم یونایتد برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در فصل جاری برهم نریزد.

فن خال که باتوجه به فشار زیاد بر روی خود، خبر از باقی ماندن در اولدترافورد برای فصل اینده در روز سه شنبه داده بود، انتظار می رود که در تابستان و پس از اتمام فصل جاری، جای خود را به خوزه مورینیو بدهد و پس از مشخص شدن تکلیف یونایتد، این کار صورت خواهد گرفت.

رئیس اجرایی باشگاه منچستریونایتد "اد وودوارد" مذاکرات گسترده و متعددی را با مدیربرنامه های مورینیو به نام "خورخه مندس" برگزار کرده است به صورتی که می توان کار این انتقال را تمام شده دانست.

جان استونز در صدر لیست خریدهای خوزه مورینیو در تابستان پیش رو قرار دارد، بازیکنی که پیش از این نیز گزینه اصلی مورینیو برای انتقال به چلسی در تابستان گذشته بود اما درنهایت با مقاومت باشگاه اورتون در جذب او ناکام ماند. همچنین خبر ازانتقال زلاتان ابراهیموویچ دیگر گزینه باشگاه چلسی نیز به تیم منچستریونایتد بابت صمیمیت بسیار زیاد بین زلاتان و آقای خاص منتشر شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج