adexo3
۳۱۶۵۹۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

داور اتلتیکومادرید - بارسلونا مشخص شد

نیکولا ریتزولی، داور خوشنام ایتالیایی، قضاوت بازی حساس اتلتیکو مادرید و بارسلونا که چهارشنبه در ویسنته کالدرون برگزار می شود را بر عهده خواهد داشت.

ورزش سه: نیکولا ریتزولی، داور خوشنام ایتالیایی، قضاوت بازی حساس اتلتیکو مادرید و بارسلونا که چهارشنبه در ویسنته کالدرون برگزار می شود را بر عهده خواهد داشت.

این دو تیم هفته گذشته در نوکمپ به مصاف هم رفتند که در نهایت در دیداری جنجالی، بارسا با نتیجه ۲-۱ به پیروزی دست یافت. قضاوت داور آلمانی که در آن بازی تورس را دقیقه ۳۵ اخراج کرد، مورد انتقاد شدید مسئولان اتلتیکو قرار گرفت. یوفا با توجه به جنجالی شدن بازی رفت ترجیح داد یکی از بهترین داوران خود را برای بازی برگشت برگزیند.

ریتزولی در این فصل یک بار برای اتلتیکو در بازی برابر گالاتاسرای(۲-۱ اتلتیکو) قضاوت کرده اما برای بارسلونا فصل گذشته بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر بایرن در نوکمپ(۳-۰ بارسا) را سوت زده بود. ریتزولی در این فصل همچنین برای دو تیم دیگر اسپانیایی حاضر در لیگ قهرمانان یعنی رئال و والنسیا نیز قضاوت کرده است؛ برای رئال در تساوی بدون گل برابر PSG، و برای والنسیا در شکست ۲-۱ این تیم برابر موناکو(دور مقدماتی CL).
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج