adexo3
۳۱۶۶۳۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فرمول فردوسی پور برای حل مشکل تیم ملی

عادل فردوسی پور هم از مسئولان فدراسیون یعنی کارلوس کروش و تیمش از یک سو و تیم علیرضا اسدی خواست با هم تعامل کنند و در چارچوب احترام ، مشکلات تیم ملی را حل کنند.

خبرآنلاین: عادل فردوسی پور هم از مسئولان فدراسیون یعنی کارلوس کروش و تیمش از یک سو و تیم علیرضا اسدی خواست با هم تعامل کنند و در چارچوب احترام ، مشکلات تیم ملی را حل کنند.

عادل فردوسی پور در برنامه ۹۰ دوشنبه شب خود ، از همان ابتدا از اتفاق تلخ هفته قبل برنامه اش یعنی تند شدن پیروانی و اسدی برای یکدیگر و گلایه های این دو از هم را نقد کرد و به واکنش های مطبوعات بعد از این اتفاق پرداخت.

او سپس گفته های مثبت وزیر ورزش را در برنامه ورزش و مردم و قول هایش برای کمک به تیم ملی را گامی بلند دانست و بعد از تشریح برنامه تیم ملی برای صعود به جام جهانی روسیه و البته مهمتر از آن رسیدن به جمع ۱۶ تیم برتر ، از مسئولان خواست اقدامات لازم را داشته باشند تا کمپ دستگردی در اختیار تیم ملی قرار بگیرد.

کمپی که برای نیروی انتظامی و موسسه قوامین است و آنها بعد از بدقولی های فدراسیون در پرداخت هزینه های ۵ میلیون تومانی اجاره ورزشگاه آن را به تیم های ملی عراق و سوریه که پرداخت های نقدی ۷ برابر فدراسیون فوتبال داشته اند ، اجاره داده اند.

فردوسی پور خواهش کرد در قبال دوستی دو طرف دعوا و حفظ حرمت ها ، وزارت ورزش هم مساعدت کند و این کمپ در اختیار تیم ملی گذاشته شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج