adexo3
۳۱۶۹۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سرطان اسطوره مادرید را به زانو درآورد

ستاره دهه ۶۰ میلادی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا بر اثر ابتلا به سرطان در گذشت.

خبرگزاری فارس: پدرو ده‌فیلیپه کورتس متولد ۱۸ ژوئیه ۱۹۴۴ از سال ۱۹۶۴ تا ۱۹۷۲ در ترکیب رئال مادرید خوش درخشید و یک بازیکن گلزن و بازی ساز محسوب می‌شد. او ۶ سال بعد از ترک مادرید در تیم فوتبال اسپانیول بازی کرد و مهره کلیدی آن تیم بود.

نکته جالب توجه درباره او این بود که هم در خط دفاعی فوق العاده کار می‌کرد و هم یک گلزن تمام عیار و البته در بازی‌سازی و پاس‌های موقعیت ساز، بسیار ماهر و قهار بود.

چشمان او کشیده بود و هواداران رئال مادرید به شوخی به وی لقب مرد چینی داده بودند، او همیشه از ناحیه مینیسک پا مشکل داشت و احساس درد می‌کرد اما از ترس دستور پزشکان به استراحت طولانی مدت، هرگز به این دلیل به پزشک مراجعه نکرد.

باشگاه رئال مادرید دقایقی پس از انتشار خبر فوت این اسطوره که در عرصه اخلاق نیز بسیار مشهور و معروف بود، در نامه‌ای درگذشت وی را به هواداران رئال مادرید و خانواده او تسلیت گفت.

فلورنتینو پرس، مدیرعامل باشگاه رئال مادرید نیز در متنی جداگانه نوشته است: امروز همه رئال مادریدی‌ها احساس غم و اندوه بزرگ و وصف ناشدنی دارند و باورمان نمی‌شود که یک اسطوره اینگونه در سکوت و فراموشی از کنار ما رفته باشد. ۱۷۰ بازی رسمی با پیراهن تیم فوتبال رئال مادرید یعنی ۱۷۰ خاطره خوب و فراموش ناشدنی و فیلیپه همیشه در قلب ما جای خواهد داشت.

سرطان اسطوره مادرید را به زانو درآورد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج