adexo3
۳۱۷۰۵۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

برانکو: ایران شانس آورد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ملی فوتبال ایران همیشه قدرت اول آسیا محسوب می‌شود و در رقابت‌های آسیایی بازی‌های قابل قبولی را به نمایش می‌گذارد.

سایت باشگاه پرسپولیس: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ملی فوتبال ایران همیشه قدرت اول آسیا محسوب می‌شود و در رقابت‌های آسیایی بازی‌های قابل قبولی را به نمایش می‌گذارد.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از آغاز تمرین امروز سرخپوشان و پس از قرعه‌کشی مسابقات مقدماتی جام جهانی در خصوص قرعه ایران در این رقابت‌ها ابراز رضایت کرد.

وی افزود: از قرعه‌کشی این مسابقات و قرار گرفتن تیم ملی ایران در این گروه خوشحال شدم و امیدوارم این تیم بتواند با بازی‌های درخشان خود با اقتدار راهی مرحله اصلی این رقابت‌های جهانی شود.

سرمربی پرسپولیس در خصوص صعود مستقیم دو تیم برتر این گروه، تصریح کرد: به نظر من تیم‌های ایران و کره جنوبی با بازی‌های خوب خود و گرفتن حداکثر امتیازات لازم، راهی مسابقات جام جهانی می‌شوند.

برانکو در پایان گفت: البته تیم ملی ایران کمی هم خوش شانس بود که در گروه دوم با تیم‌های؛ استرالیا، عربستان، ژاپن، عراق و امارات روبرو نشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج