adexo3
۳۱۷۳۳۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پروین: داربی را ببریم، قهرمانیم

پیشکسوت پر‌سپولیس می‌گوید امروز احساس کرده که سرمربی این تیم است.

خبرگزاری ایسنا: علی پروین، پس از حضور در تمرین امروز (چهارشنبه) پر‌سپولیس در ورزشگاه درفشی فر ، اظها‌ر کرد: روز گذشته با آقای طاهری هماهنگ کردم که امروز به تمرین پر‌سپولیس بیایم و پس از دیدن این بازیکنان خیلی خوشحال شدم و فکر می‌کنم که هنوز هم سرمربی این تیم هستم.

او ا‌ضافه‌ کرد‌: یادتان باشد زمانی که پر‌سپولیس دهم بود گفتم که این تیم جزو چهار تیم نخست خواهد شد، اما الان می‌گویم که پر‌سپولیس قهرمان می‌شود. وقتی پر‌سپولیس می‌برد من هم خوشحال می شوم.

پیشکسوت پر‌سپولیس درباره این که آیا با برانکو صحبتی هم داشت، گفت: حدود دو دقیقه با برانکو صحبت کردم. برانکو مربی بزرگی است و تنها حسن این پر‌سپولیس این است که بازیکنان با یکدیگر رفیق هستند. با کمک‌های مالی آقای طاهری پر‌سپولیس از وضعیت خوبی برخوردار است و می‌تواند قهرمان شود. برانکو جزو مربیان کاربلد فو‌تبا‌ل است.

پروین در ادامه اظها‌ر کرد: زمانی که بازیکنان پر‌سپولیس وارد زمین می‌شوند در همه صحنه‌ها نزدیک به هم هستند و مانند برخی از تیم‌ها نیست که وقتی بازیکنی توپ را لو می‌دهد هم بازیانش به او می خندد. در این تیم رفاقت وجود دارد.

سرمربی سابق پر‌سپولیس درباره داربی ۸۲ پایتخت نیز، تاکید کرد: ان‌شا‌ء‌الله این بازی را می‌بریم. اگر داربی را ببریم قهرمان می شویم. نمی‌توانم نتیجه‌ای را تعیین کنم، ولی می‌دانم که شانس بالایی برای پیروزی داریم.

پروین در پایان درباره این که آیا بازی ۶ بر صفر سال ۵۲ تکرار می‌شود یا نه، گفت: این اتفاق دیگر رخ نمی‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج