adexo3
۳۱۷۵۲۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هوای دربی بارانی است

كارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به دیدار شهرآورد پایتخت در روز جمعه گفت: با توجه به گذر سامانه بارشی از استان تهران، روز جمعه(۲۷ فروردین) شاهد بارش رگبارهای تند در تهران خواهیم بود.

خبرگزاری ایرنا: كارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به دیدار شهرآورد پایتخت در روز جمعه گفت: با توجه به گذر سامانه بارشی از استان تهران، روز جمعه(۲۷ فروردین) شاهد بارش رگبارهای تند در تهران خواهیم بود.

امین حسین نقشینه روز چهارشنبه در گفت وگویی افزود: براساس بررسی و تحلیل نقشه های پیش یابی هواشناسی، سامانه بارشی طی سه روز آینده در بیشتر مناطق استان تهران فعال است.

وی با اشاره به اینكه فردا(پنجشنبه) از شدت بارش ها كاسته می شود گفت: از صبح روز جمعه بر شدت رگبارهای بهاری افزوده و تا ظهر بارندگی های پراكنده همراه با رعد و برق نیز در سطح استان ادامه خواهد داشت.

درهمین ارتباط و براساس گزارش اداره كل هواشناسی استان تهران، دمای هوای استان امروز به صورت نسبی كاهش و فردا افزایش نسبی خواهد داشت و روز جمعه نیز شاهد كاهش دمای هوا در سطح استان خواهیم بود.

این گزارش حاكی است كمینه دمای امشب شهر تهران ۱۱ درجه سانتیگراد و دو شب آینده ( پنجشنبه و جمعه) به ترتیب ۱۳ و ۱۲ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود ضمن اینكه بیشینه دمای دو روز آینده پایتخت نیز ۲۱ و ۱۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج