۳۱۷۵۲۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دایی: آذری ها بخواهند می آیم

سرمربی صبای قم پیروزی برابر تراکتورسازی را در کسب سهمیه آسیایی موثر می‌داند.

ورزش سه: سرمربی صبای قم پیروزی برابر تراکتورسازی را در کسب سهمیه آسیایی موثر می‌داند.

علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی عنوان کرد پیروزی هفته گذشته برابر سایپا آنها را مصمم کرده تا پایان فصل برای حضور در جمع بالانشینان لیگ تلاش کنند.

با احترام به تراکتور و تبریزی‌ها فقط برد می‌خواهیم

پرداختن به وضعیت تراکتورسازی بی‌فایده است و درست نیست به آن بپردازیم ولی ببینید این تیم در بازی‌های گذشته روند خوبی داشته و توانسته جزء مدعیان قرار گیرد که تماشاگران و مردم پر شور تبریز هم در این موفقیت تاثیر مستقیم داشتند. تراکتورسازی با مسابقات خوبی که در نیم‌فصل دوم انجام داده و امتیازاتی که جمع کرده نشان می‌دهد حریف سختی برای صبا است ولی خوشبختانه ما نیز می‌دانیم برابر اینگونه تیم‌های اسم و رسم‌دار چطور بازی کنیم؛ با احترام به مردم تبریز و تیم تراکتورسازی ما فقط برای کسب پیروزی بازی خواهیم کرد و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

تا آخر فصل مثل بازی سایپا بازی می‌کنیم

متاسفانه نتایج خوبی در نیم‌فصل دوم نداشتیم و به دلایل مختلف امتیازات زیادی از دست دادیم که ما را از جمع مدعیان قهرمانی دور کرد ولی خدا را شکر برابر سایپا پیروزی روحیه‌بخش و با ارزشی کسب کردیم و همه تیم مصمم هستند نمایش هفته گذشته را تا پایان لیگ ادامه دهند. هفته‌ها بود به دنبال پیروزی مثل دیدار مقابل سایپا بودیم که به لطف خدا حاصل شد و شرایط بهتری در جدول و همچنین تیم پیدا کردیم.

تراکتور را ببریم مدعی آسیایی شدن هستیم

جوانان زیادی در تیم داریم ولی برابر سایپا عمکلرد همیشگی را از آنها ندیدیم اما از طرف مقابل بازیکنان با تجربه تیم از نظر روحی و روانی به تیم و به ویژه کادر فنی کمک کردند تا بتوانیم پیروزی ارزشمندی با یک نمایش خوب کسب کنیم. اگر مثل هفته گذشته بتوانیم مقابل تراکتورسازی نیز به ۳ امتیاز برسیم قطعا جزء مدعیان جدی کسب سهمیه آسیایی به حساب می‌آییم.

دلم روشن است تراکتور را می‌بریم

تمرینات منظم و خوبی در روزهای اخیر و بعد از بازی با سایپا انجام دادیم و طبق صحبت‌هایی که با بازیکنان کردیم و روحیه‌شان را دیدیم فقط به پیروزی مقابل تراکتورسازی فکر می‌کنیم. باخت یا مساوی در جایگاه ما تاثیر نخواهد داشت و میانه جدول می‌مانیم ولی اگر بازیکنان تلاش کنند و به فکر کسب سهمیه آسیایی باشند باید تراکتورسازی را شکست دهیم. ان‌شاالله با ارائه یک نمایش خوب با ۳ امتیاز تبریز را ترک می‌کنیم و دلم روشن است نتیجه خوبی کسب خواهیم کرد.

صبا در قم باشد تماشاگر بیشتر می‌شود

تبریز و مردم فوتبالی‌اش را نباید با دیگر شهرها مقایسه کرد چون تیم‌هایی مثل تراکتور و ماشین‌سازی بودند و مردم تبریز هواداران جدی آن هستند؛ تیم‌های تبریز و استان آذربایجان شرقی همواره بین بهترین‌ها بوده و پتانسیل بزرگی مثل تماشاگران پرشور خود دارد و نمی‌توان مردم این شهر و انزلی را با فوتبال فاصله داد. ما از همان تعداد کم هوادارانمان که عاشق فوتبال هستند، در تمام بازی‌ها حضور دارند و پشتوانه خوبی برای ما هستند تلاش می‌کنیم؛ مطمئنا اگر باشگاه صبا تلاش بیشتری در قم انجام دهد و مدیران شرایط فعالیت این باشگاه را در قم فراهم کنند قطعا در این شهر نیز نتیجه مطلوبی حاصل می‌شود. در بسیاری از شهرها مردم پرسپولیس یا استقلال را تشویق می‌کنند ولی در تبریز این اتفاق کمتر از تمام شهرها می‌افتد.

آذری‌ها بخواهند می‌آیم

همواره به تیم‌های تبریز علاقه زیادی داشتم، برای موفقیت آنها مثل پیروزی تیم خودم آرزوی موفقیت می‌کنم و تراکتورسازی را دوست دارم. همیشه به آذری بودنم افتخار می‌کنم و اگر روزی تیم‌های آذری ما را بخواهند حتما می‌آیم و در این تیم‌ها انجام وظیفه می‌کنم. خدا را شکر وضعیت امتیازی و روند تیم ماشین‌سازی هم در لیگ دسته یک خوب است و امیدوارم تا پایان فصل بتواند پیروزی‌هایش را ادامه دهد.

گروه مناسب ایران در مقدماتی جام جهانی

قرعه‌کشی مقدماتی جام جهانی به گونه‌ای انجام شد که خدا را شکر در گروه خوبی افتادیم و وضعیت بهتر از گروه دیگر است چون در گروه ایران، تیم‌هایی هستند که در سالیان اخیر بارها مقابل آنها بازی کردیم و برابرشان به پیروزی رسیدیم. تیم ملی ایران از انضباط گروهی و تاکتیکی خوبی برخوردار است و توانایی شکست همه تیم‌ها را در گروه خود دارد. ان‌شاالله آرامش تیم ملی نیز بهم نخورد و مشکلات موجود برطرف شود تا کادر فنی و بازیکنان در شرایط مناسبی کار کنند. برای موفقیت تیم ملی باید به آنها کمک کنیم تا به اهدافمان برسیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج