adexo3
۳۱۸۱۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان :

نمی‌خواهیم نویدکیا را از دست بدهیم

عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان گفت: از تجربیات فنی و ارتباطی محرم نویدکیا در کمیته فنی استفاده می کنیم و در این شرایط راهی بهتر از تشکیل کمیته فنی به ذهنمان نمی‌رسید.

ورزش سه: عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان گفت: از تجربیات فنی و ارتباطی محرم نویدکیا در کمیته فنی استفاده می کنیم و در این شرایط راهی بهتر از تشکیل کمیته فنی به ذهنمان نمی‌رسید.

"محمد سلطان‌‌حسینی" در حاشیه مجمع سالیانه هیئت ورزش‌های روستایی استان در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد جلسه روز گذشته در باشگاه سپاهان با محرم نویدکیا و تصمیمات گرفته شده در این نشست، اظهار داشت: در شرایط فعلی باشگاه و طی جلسه دیشب با محرم نویدکیا که بیش از ۶ ساعت به طول انجامید، قصد داریم محرم نویدکیا در کمیته فنی به ما کمک کند و از ظرفیت و تجربیات وی در این کمیته استفاده کنیم.

نمی‌خواهیم نویدکیا را از دست بدهیم

وی افزود: نمی‌خواهیم بازیکن خوبمان را که باشگاه سال‌ها برایش هزینه کرده است به‌ راحتی از دست بدهیم. نویدکیا علاقه‌مند به حضور در این کمیته بود چون دلش با سپاهان است که این تصمیم‌گیری در درجه اول به سود سپاهان است و هم به نفع محرم نویدکیا و هم به نفع کادر مدیریتی و سرپرستی و هواداران این تیم و مردمی که علاقه‌مند به این بازیکن هستند.

سلطان‌حسینی ادامه داد: محرم نویدکیا یکی از ظرفیت‌های فوتبال اصفهان است. سپاهان در چند سال گذشته با نام نویدکیا طلایی شده است. او مهره‌ای است که در خیلی از مواقع برای تیم سپاهان کارهایی انجام داده که باعث خوشحالی ما بوده است. کادر مربیگری هم افرادی هستند که منتخب باشگاه هستند.

جایگاه سپاهان نشان می‌دهد من هم مقصر بوده‌ام

وی گفت: من باید به دنبال راه‌حل‌هایی بگردم که بتوانم از تمام ظرفیت‌هایی که باشگاه دارد، به نفع باشگاه سپاهان استفاده کنم. جایگاه امروز سپاهان حاکی از آن است که من به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان یک جاهایی کم‌کاری کردم و باشگاه و بازیکنان و کادر مربیگری و هواداران نیز به نوبه خود و با درصدهای متفاوتی کم‌کاری کرده‌اند و هر کس کاری که شایسته بوده را انجام نداده است.

سلطان‌حسینی تصریح کرد: با توجه به اظهارات محرم نویدکیا مبنی بر آسیب‌دیدگی زانو و وضعیت جسمانی‌‌اش، او حتی در دو، سه بازی اخیر هم نتوانست حاضر شود و احتمال دارد نتواند تا پایان فصل هم بازی کند.

کمیته فنی در مورد مسائل آینده باشگاه تصمیم می‌گیرد

عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان در مورد هدف از تشکیل کمیته فنی اظهار داشت: هدف از تشکیل این کمیته، برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری در خصوص مسائل آینده باشگاه از قبیل انتخاب بازیکن، انتخاب مربی، کادری که در باشگاه حضور دارد و منابع مالی است. قرار بر این شد که محرم با توجه به تجربیاتی که دارد به کمیته کمک کند و خودش هم علاقه‌مند بود چون دلش با سپاهان است و این موضوع هم به نفع سپاهان است و هم به نفع محرم و هم به نفع کادر مدیریتی و سرپرستی.

وی اضافه کرد: تصمیمی گرفتیم که در درجه اول سپاهان سود ببرد، کادر مربیگری و مدیریتی باشگاه و هواداران و مردم اصفهان هم به عنوان یک بازیکن به او علاقه دارند.

سلطان‌حسینی گفت: قاعدتاً اگر این تیم امروز اینجا قرار دارد نشان‌دهنده این است که در برخی از موارد دچار نقصان و ضعف‌هایی بوده‌ایم که این ضعف‌ها توسط کمیته فنی و برخی از خبرگان ورزش استان شناسایی می‌شوند تا بهترین نتایج را داشته باشد.

راهی بهتر از تشکیل کمیته فنی به ذهنمان نمی‌رسید

عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان ادامه داد: این کمیته فنی هفته گذشته تشکیل شد که محمود یاوری، حسین چرخابی، رسول خوروش و مسعود تابش اعضای آن را تشکیل می‌دهند و محرم نویدکیا و احتمالاً یکی، دو نفر دیگر هم قرار است به جمع آن‌ها اضافه شود تا بهترین تصمیمات برای حل مشکلات گرفته شود. راهی بهتر از این موضوع به نظرمان نمی‌رسید چون وظیفه ما این است که سپاهان را از از این شرایطی که در آن قرار دارد، برهانیم.

بهترین جایی که می‌توانیم از تجربیات نویدکیا استفاده کنیم کمیته فنی است

وی گفت: قاعدتاً در این فصل دیگر نمی‌توانیم نه سهمیه آسیایی بگیریم و نه قهرمان لیگ شویم و نه قهرمان جام حذفی. با احتمال قریب به یقین هم نمی‌توانیم به رتبه بالاتری در آسیا صعود کنیم که البته این موضوع هنوز اما و اگر دارد. بهترین جایی که ما می‌توانستیم از تجربیات محرم نویدکیا استفاده کنیم، در کمیته فنی است.

سلطان‌حسینی در مورد شرایط کنونی سپاهان تصریح کرد: در درجه اول آرامش بازیکنان این تیم از تمام مسائل مهم‌تر است. برای همه، سپاهان در اولویت قرار دارد. همه هواداران و مردم، نویدکیا را به‌ عنوان یک بازیکن خوب و خوش‌اخلاق می‌شناسند که می‌تواند با تجربیات فنی و ارتباطات خوبی که با بازیکنان دارد، باعث آرامش آن‌ها شود.

وی گفت: کمیته فنی باشگاه فعالیتش را به‌ صورت جدی آغاز کرده است و در هفته گذشته سه، چهار جلسه برگزار شد. قرار است حداقل هر هفته یک جلسه برگزار شود و افراد در طول هفته، پیگیر موضوعات باشند.

سلطان‌حسینی با اشاره به اخبار منتشر شده در رسانه‌ها بیان داشت: صحبت‌هایی مبنی بر اینکه محرم گفته مربی باید برود و من باید مربی تیم شوم را رد می‌کنم و در جلسه دیشب با محرم، صحبت وی چیز دیگری بود.

یاوری حرفی از عدم حضور در کمیته فنی با ما نزد

وی در پاسخ به این سوال ایمنا که محمود یاوری عنوان کرده کمیته فنی حالت نمایشی دارد و من قبول نمی‌کنم در این کمیته فعالیت کنم، بیان داشت: یاوری در ۲ جلسه از جلسات کمیته فنی باشگاه، شرکت داشته است و یک جلسه اختصاصی هم با من داشت. اما تا کنون یاوری حرفی از عدم حضور در کمیته فنی با ما نداشته است. اگر وی در کمیته فنی شرکت نکند، ما از ظرفیت و توانمندی یک فرد خبره بی‌بهره می‌شویم و سعی می‌کنیم از افراد دیگری که صاحب توانمندی هستند استفاده کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان تصریح کرد: طی جلساتی که با محرم نویدکیا داشتم، وی را فردی توانمند دیدم که شناخت خوبی از فوتبال ایران دارد و از ارتباط خوبی با دیگر بازیکنان برخوردار است.

حاشیه‌های ورزش اصفهان را کم می‌کنم

سلطان‌حسینی ادامه داد: نظر من به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان این است که راهی پیدا کنم تا حاشیه‌های ورزش استان را کم کنم و مطمئن باشید این کار را انجام می‌دهم. در این مدتی هم که مدیرکل هستم، نمی‌گویم حاشیه نداشتیم اما سعی کردیم هر جایی که احتمال حاشیه می‌رفت، آن را از بین ببریم؛ چون در آرامش می‌توان بهترین تصمیمات را گرفت.

صحبت در مورد حکم عقیلی در حیطه وظایف من نیست

وی در پاسخ به سوال دیگر ایمنا در مورد اینکه چرا حکم هادی عقیلی هنوز به وی ابلاغ نشده است، بیان داشت: کمیته انضباطی در حیطه وظایف هیئت مدیره نیست و از وظایف مدیرعامل باشگاه است.

سلطان‌حسینی در خصوص اینکه برخی اخبار حاکی از این است که سال آینده مربی ایرانی برای سپاهان به خدمت گرفته شود، اظهار داشت: در کمیته فنی که قرار است تشکیل شود، هم گزینه‌های ایرانی و هم گزینه‌های خارجی مطرح می‌شود و طی تصمیماتی که در کمیته فنی گرفته می‌شود و نتایج و برآیند آن، اقدام خواهد شد.

وی در پایان از مدیرعامل کارخانه فولادمبارکه به دلیل حمایت مالی از باشگاه سپاهان و تکمیل ورزشگاه نقش جهان در سالی که این کارخانه با بزرگترین بحران مالی خود مواجه بوده است تشکر کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج