adexo3
۳۱۸۴۴۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رضائیان: استقلالی ها زخم خورده اند

مدافع تیم پرسپولیس گفت:آلوز و رونالدو خیلی بزرگتر از رامین رضائیان هستند و من به فوتبال آنها احترام می گذارم.

کاپ: رامین رضائیان درباره دربی ۸۲ اظهار داشت: خوشحالم شب خوبی برای پرسپولیسی ها به وجود آمد. دیروز وقتی از استادیوم بیرون می آمدیم دیدیم که در خیابان ها چه خبر است. خود من تا بامداد صدای شادی هواداران را می شنیدم. خوشحالم که سهم اندکی در این اتفاق داشتم و امیدوارم در نهایت به هدف مان که قهرمانی پرسپولیس است برسیم.

وی ادامه داد: این دومین دربی من بود. خوشحالم در دربی اول پاس گل دادم و در این مسابقه هم بازیکنان کمک کردند تا گل بزنم. البته قبلا سابقه گلزنی به استقلال داشتم اما این کجا و آن کجا. گل دیروز زمین تا آسمان با همه گل هایی که زده ام تفاوت داشت.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه در هفته های گذشته هواداران این تیم لقب دنی آلوز را به او داده بودند و در تمرین امروز او را کریستین رونالدو خطاب کردند و خودش کدام لقب را دوست دارد گفت: هرجور مردم دوست دارند من هم آن را دوست می دارم. به طور حتم آلوز و رونالدو خیلی بزرگتر از رامین رضائیان هستند و من به فوتبال آنها احترام می گذارم. با این وجود دوست دارم خودم باشم و رامین رضائیان به عنوان شخصیت مستقل مورد توجه قرار بگیرد.از هواداران پرسپولیس هم تشکر می کنم.

رضائیان درباره اینکه چرا در تمرین امروز پرسپولیس از نشان دادن عدد ۴ خودداری کرد، به کاپ گفت: دل هواداران استقلال شکسته است. من نمی خواهم بیش از این آنها را ناراحت کنم و نباید بیش از این آنها را اذیت کنیم. به هر حال فوتبال است و برد و باخت دارد. دیروز روز پرسپولیس بود و ما بردیم. فکر می کنم همین کفایت می کند و نیازی نیست که من بخواهم نمک بر زخم آنها بپاشم.باید در فوتبال به هم احترام بگذاریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج