adexo3
۳۱۸۸۱۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مظلومی بازیکنان را به زمین شماره ۳ برد!

سرمربی تیم فوتبال استقلال مجبور شد بازیکنان را به زمین شماره ۳ ورزشگاه آزادی ببرد.

خبرگزاری فارس: تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی با حاشیه‌های بیرون و داخل زمین برگزار شد که شعارهای تماشاگران استقلال علیه مدیریت باشگاه و همچنین مظلومی و سرپرست موقت این تیم همه چیز را تحت تاثیر قرار داد. حدود ۴۰ الی ۵۰ نفر از تماشاگران و مشوقین استقلال با حضور در محل تمرین به شدت علیه بازیکنان موضع گرفتند و با شعارهای بازیکن بی‌غیرت نمی‌خواهیم یا مربی کاغذی نمی‌خواهیم اعتراض خود را اینگونه به بازیکنان منتقل کردند. در بین اعتراض‌ها حمایت‌هایی مبنی بر مدیریت باشگاه صورت می‌گرفت.

* پرویز مظلومی وقتی شرایط جوی تمرین را متشنج دید بازیکنان را به زمین شماره ۳ منتقل کرد ولی لیدرهای استقلال همچنان در حال شعار بودند. ضمن آنکه آنها مرتب علیه بازیکنان موضع گرفته و خواستار اخراج برخی از آنها بودند. تعدادی از لیدرهای شعار می‌دادند پیراهن آبی غیرت دارد و به همین دلیل نصرالله عبداللهی برای دقایقی با مشوقین استقلال صحبت کرد. پس از صحبت‌های مشاور ویژه بهرام افشارزاده مقرر شد بازیکنان به سمت لیدرها بروند و به خاطر عملکردشان مقابل پرسپولیس از آنها عذرخواهی کنند. البته اعتراض‌ها باعث شد تا رئیس حراست ورزشگاه آزادی به میان تماشاگران بیاید و برای دقایقی با آنها صحبت کند. وی از تماشاگران خواست تا از شعار دادن دست بکشند و تیم‌شان را تشویق کنند اما لیدرها از نتیجه استقلال مقابل پرسپولیس ناراضی بودند و همچنان به اعتراض خود ادامه می‌دادند.

* عادل شیحی و محسن کریمی به همراه روزبه چشمی در تمرین امروز استقلال حضور نداشتند.

* بازیکنان بیشتر تمرکزشان امروز روی شعارهای تماشاگران بود که در نهایت با وساطت نصرالله عبداللهی این موضوع به عذرخواهی ختم شد.

* قرار است فردا پرویز مظلومی در جلسه هیأت مدیره استقلال حضور پیدا کرده و به خاطر شکست استقلال توضیح دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج