adexo3
۳۱۹۱۰۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زیر پوست استقلال چه می گذرد؟

حرف‌های بهرام افشارزاده سی و چند ساعت پس از شکست استقلال در شهرآورد نکات مهمی در بر داشت، او البته با وجود سومین شکست در شهرآورد طی دو سال، خودش از هواداران عذر خواهی نکرد اما همه استقلال را به سمت عذر خواهی کردن حرکت داد آن هم در حالی که کل استقلال ممنوع المصاحبه هستند و اگر مصاحبه کنند باشگاه جریمه شان می‌کند!

بردیا محمدی در ایران ورزشی نوشت: با این حال به نظر می‌رسد خواسته یا ناخواسته مدیریت فعلی باشگاه استقلال از همان میانه‌های فصل که منصور پورحیدری بیمار شد و فرزاد مجیدی به جای ایشان روی نیمکت نشست به سمت فرهاد مجیدی در حال سر خوردن بود چون گزینه سرپرستی فرزاد، حتی مربیگری‌اش پیش از سرپرستی، بسیار بعید بود اما او را با وجود جوانی بر صندلی تجربه تکیه زدند.

بعدها وقتی خود باشگاه استقلال در سایت رسمی‌اش خبر از حضور فرهاد مجیدی در فلان بازی داد و با تعجب و اعتراض پیشکسوتان استقلال مواجه شد این تصورات به واقعیت بیشتر گرایش پیدا کرد. با وجود این سندی در دست هیچ‌کس وجود ندارد که بگوییم باشگاه از مدت‌ها قبل برای سرمربیگری فرهاد در استقلال برنامه داشته است.

لابه‌لای حرف‌های افشارزاده دقت می‌کنیم، او می‌گوید: «به هواداران اطمینان می‌دهم جمع بندی نهایی به نفع هواداران خواهد بود. تنها چیزی که در این شرایط به آن فکر می‌کنم این است که تمام تجربه و توانم را به کار بگیرم تا دل هواداران را شاد کنم. ما به آینده امیدواریم. هنوز می‌توان این تیم را قهرمان کرد و سهمیه گرفت.»

می‌توان تعبیر کرد که دل هواداران با قهرمانی شاد می‌شود اما تعبیر دیگری هم از حرف‌های افشارزاده می‌توان داشت و آن این است که برای هواداران مربی را می‌آوریم که دوستش داشته باشند و البته همه می‌دانند که فرهاد مجیدی با آن کاریزمای خاص خودش محبوب‌ترین در میان هواداران است.

این تحلیل‌ها را می‌گذاریم در کنار خبرهای خاصی که در رسانه‌های نزدیک به باشگاه استقلال دیده می‌شود.

یکی از رسانه‌های نزدیک به باشگاه استقلال اعلام کرد کمپینی تشکیل شده برای برکناری پرویز مظلومی. البته از این کمپین‌ها برای همه مربیان ساخته می‌شود و چیز جدیدی اتفاق نیفتاده است اصالتا در فضای مجازی همیشه کمپینی برای برکناری همه هست حتی خود افشارزاده هم این کمپین را دارد. وقتی این خبر را در کنار تیتر رسانه‌ای دیگر که خبر از کمپین حمایت از فرهاد مجیدی برای سرمربیگری استقلال است می‌بینیم تازه متوجه می‌شویم که این خبرها شاید خواسته نزدیکان باشگاه باشد؟! نوعی فضا سنجی...

صدای تغییرات که می‌آید اما آیا فرهاد مجیدی گزینه خوبی برای استقلال است؟ اینکه او حمایت هواداران را با خود دارد حرفی نیست اما واقعیت این است که او تجربه مربیگری ندارد و هنوز با روزی که بتواند از منظر سنی و تجربی استقلال را هدایت کند فاصله زیادی دارد. گرچه باید به این مهم هم توجه داشت که برخورد دیروز با فرزاد مجیدی و تنفر هواداران از وی شاید در نهایت منجر به حذف این پروژه شود...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج