adexo3
۳۱۹۱۲۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

درگیری توتی و اسپالتی سوژه ایتالیایی ها

فرانچسکو توتی کاپیتان آ.اس‌رم که در این فصل با آمدن اسپالتی به رم فرصت بازی کمتری پیدا کرده است و با او دچار اختلاف شده است، در دیدار مقابل آتالانتا که رم با نتیجه ۳ بر ۲ عقب بود در دقیقه ۷۸ به بازی آمد و با گلزنی‌اش تیمش را از شکست نجات داد.

فارس: امروز تمام روزنامه‌های مشهور ایتالیا( گازتا، کوریره، توتو) تیتر یک خود را به درگیری توتی با اسپالتی در پایان بازی در رختکن اختصاص دادند.

روزنامه صورتی گازتا اسپورت درباره جدال توتی با سپالتی نوشت: جدال میان توتی و اسپالتی در رختکن. اسپالتی: ۱۰ سال است که مایه شرم ساری هستید. می‌توانید سکوت کنید تا ساعت ۲ شب دنبال خوشگذرانی بودید. جدایی توتی نزدیک است مقصد بعدی ال کاپیتانو امارات یا آمریکا.

روزنامه کوریره درباره این موضع نوشت: گل توتی رم را نجات داد ولی بحث و جدل در رختکن با اسپالتی را به همراه داشت. حرف‌های زشت اسپالتی به بازیکنان پس از تساوی مقابل آتالانتا.

روزنامه توتو اسپورت چاپ تورین در تتیر خود اظهار داشت: توتی رم را از شکست نجات داد ولی در رختکن میان توتی و اسپالتی جنگ در گرفت. رم خود زنی می‌کند. سرمربی گرگ‌ها درگیری فیزیکی را تکذیب کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج