adexo3
۳۱۹۱۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رانیری: اعتراض به داور فایده ندارد

سرمربی تیم فوتبال لسترسیتی حاضر نشد از داور بازی خانگی تیمش برابر وستهام که کار روباه‌ها را برای کسب پیروز سخت‌تر کرد انتقاد کند.

تسنیم: تیم فوتبال لسترسیتی روز گذشته (یکشنبه) در هفته سی‌و‌چهارم لیگ برتر در شرایطی به تساوی خانگی ۲ - ۲ رضایت داد که تا قبل از اخراج مهاجم و برترین گلزنش، جیمی وارد در دقیقه ۵۶ (پس از دریافت کارت زرد دومش به‌دلیل حرکتی که به زعم داور مسابقه، جان ماس، تمارض در محوطه جریمه بود) یک بر صفر پیش بود. ۱۰ نفره شدن روباه‌ها کار آنها را سخت کرد و دروازه‌شان در عرض دو دقیقه (از ۸۴ تا ۸۶) دو بار باز شد. هرچند گلزنی خوسه لئوناردو در دقیقه ۹۰ از روی نقطه پنالتی نگذاشت که صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر متحمل شکست خانگی شود.

کلودیو رانیری، سرمربی ایتالیایی لسترسیتی در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل وستهام در پاسخ به این سؤال که آیا از قضاوت جان ماس ناراضی است، گفت: انتقاد من چه چیزی را عوض می‌کند؟ نتیجه ۲ - ۲ است و هیچ چیزی عوض نمی‌شود. من هرگز درباره داوران حرف نزده‌ام و این بار هم این کار را انجام نخواهم داد.

سرمربی پیشین چلسی درباره اخراج شدن جیمی واردی هم گفت: واردی هرگز اهل تمارض نیست. او همیشه بازیکن خوبی بوده است. واردی بازیکنی سرعتی است و وقتی در آن سرعت بالا حرکت می‌کند، اگر شما کوچک‌ترین برخوردی با او داشته باشید، ممکن است به زمین بیفتد. با این حال اشکالی ندارد.

رانیری ادامه داد: من همیشه با بازیکنانم درباره عملکردمان صحبت می‌کنم و این بار هم فکر می‌کنم که عملکردمان خوب بود. فکر می‌کنم حتی زمانی که ۱۰ نفره شدیم عملکردمان بهتر و بازی بسیار نزدیک بود. وقتی گل دوم را خوردیم، بازیکنانم برای جبران آن گل سراپا انگیزه بودند و تماشای تلاش آنها باورنکردنی و حیرت‌آور بود.

حاشیه امنیت لسترسیتی در صدر جدول به پنج امتیاز کاهش پیدا خواهد کرد اگر تاتنهام رده دومی امروز در بازی خارج‌ از خانه‌اش برابر استوک‌سیتی پیروز شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج