۳۱۹۳۱۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برانکو رحمتی را از رختکن بیرون نکرد

مصطفی قنبرپور در خصوص شرایط تیم پرسپولیس پس از دربی ۸۲ و قبل از بازی این تیم مقابل استقلال اهواز گفت: واقعا خوشحالیم که توانستیم رقیب سنتی خودمان را با نتیجه خوب شکست دهیم و دل هوادارانمان شاد شد البته دربی دیگر برای ما تمام شده و همه فکر ما بر روی ۴ بازی باقیمانده تا پایان لیگ است. استارت این بازی‌ها هم از روز جمعه و در شهر اهواز می‌خورد.

فارس: وی ادامه داد: البته شاید خیلی‌ها فکر کنند که این تیم در انتهای جدول است و ما از آنها راحت عبور می‌کنیم اما به نظرم این حریف خطرناک‌تر از سایر حریفان ماست. شما ببینید استقلال اهواز توانسته است تیم‌هایی مثل استقلال خوزستان، سپاهان و استقلال تهران امتیاز بگیرد و این مسئله نشان می‌دهد آنها شرایط خوبی دارند. ما در اهواز باید شرایط آب و هوایی را هم در نظر بگیریم. البته برانکو با بازیکنان صحبت کرده و خود من هم به صورت خصوصی با تعدادی از بازیکنان صحبت کردم تا دیگر به دربی فکر نکنیم و باید بدون توجه به حاشیه‌ها به فکر بازی با استقلال اهواز باشیم.باید بگویم که قطعا بازیکنان شرایط تیم را درک کردند و امیدوارم که در اهواز بازی خوبی انجام دهیم تا بتوانیم دست پر به تهران برگردیم. امیدوارم هواداران با حضور در استادیوم از ما حمایت لازم را انجام دهند تا باز هم سربلند باشیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه با نتایج اخیر این تیم شاید انتظارات از آنها بالا برود و این مسئله کار پرسپولیس را سخت خواهد کرد، تصریح کرد: در هر صورت تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید خوب تمرین کرده و حرفه‌ای زندگی کند. بازیکنان ما هم شرایط را حفظ کردند و در هر بازی به دنبال پیروزی هستند و می‌دانند که بعد از چند سال ناکامی قهرمانی چقدر مهم است.

قنبرپور درباره اظهارات بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال که بر روی سایت این باشگاه منتشر و در آن از قول وی نوشته شده که پرسپولیس روی ضدحملاتی به گل رسیده و اگر استقلال می‌خواست دفاع کند این تیم نمی‌توانست به گل برسد، ادامه داد: به هر حال نظر بهرام افشارزاده محترم است. او نظرش را گفته اما همه کسانی که دربی روز جمعه را تماشا کردند معتقدند که پرسپولیس برتر از حریف بود. باید بگویم که حتی خود استقلالی‌ها هم اذعان داشتند که ما تیم برتر میدان بودیم و در بازی برتری خودمان را نشان دادیم. در دربی روز جمعه ما تمرکزمان را در کل بازی حفظ کردیم و در دقایق پایانی هم با هوشمندی وتیزهوشی به گل رسیدیم. باید بگویم در فوتبال همانطور که حمله وجود دارد ضد حمله هم هست. و این تمرکز تیمی ما بوده که در آن لحظات پایانی روی دروازه استقلال ضدحمله می‌زدیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود برانکو در بین دو نیمه مهدی رحمتی را از رختکن پرسپولیس بیرون کرده، گفت: اصلا چنین مسئله‌ای صحت ندارد. رحمتی بین دو نیمه قصد داشت با محسن مسلمان صحبت کند و برانکو به اوگفت که چون می‌خواهد صحبت‌های تاکتیکی انجام دهد صحبت‌هایش با مسلمان را به بعد از بازی موکول کند و رحمتی هم این مسئله را پذیرفت و دیدید که مسلمان درک بالایش را نشان داد و بین دو نیمه از رحمتی به عنوان یک بزرگ‌تر عذرخواهی کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج