adexo3
۳۱۹۵۷۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ورون: نباید من‌یونایتد را ترک می‌کردم

هافبک پیشین تیم ملی آرژانتین از دوران حضورش در منچستریونایتد و تجارب شخصی‌اش از زندگی در انگلیس گفت.

خبرگزاری تسینم: خوان سباستین ورون سومین خرید گرانقیمت سرالکس فرگوسن در منچستریونایتد بود، زمانی که در سال ۲۰۰۱ در ازای ۲۸.۱ میلیون پوند از لاتزیو به این تیم انگلیسی ملحق شد، هرچند دوران این بازیکن آرژانتینی در اولدترافورد خیلی طولانی نبود و او پس از دو فصل راهی چلسی شد.

ورون با یادآوری روزهای حضورش در منچستریونایتد در گفت‌و‌گو با مجله «یونایتد ریویو» گفت: من بهترین شاگرد سرالکس نبودم، اما می‌خواستم چیزهای جدیدی بیاموزم. در آن مقطع بازیکنانی در ترکیب منچستر بودند که به زبان ایتالیایی و اسپانیایی صحبت می‌کردند. مایکل سیلوستره و لوارن بلان، ایتالیایی صحبت می‌کردند. کوئینتون فورچون اسپانیایی صحبت می‌کرد و زمانی هم که دیه‌گو فورلان به منچستریونایتد یونایتد ملحق شد، او هم اسپانیایی حرف می‌زد. جالب این بود که حتی سرالکس فرگوسن هم سعی می‌کرد تا با من اسپانیایی صحبت کند. خلاصه در تمرینات همیشه بازیکنان برای ارتباط با من از واژه‌های اسپانیایی استفاده می‌کردند.

هافبک پیشین شیاطین سرخ در ادامه عنوان کرد: من و خانواده‌ام از زندگی در ایتالیا خوشحال بودیم، اما وقتی به انگلیس آمدیم مردم منچستر به ما کمک کردند تا خودمان را هر چه سریع‌تر با شرایط جدید وفق دهیم. مردم شهر و اعضای باشگاه منچستریونایتد فوق‌العاده بودند. ما در منطقه‌ای آرام زندگی می‌کردیم که جنگلی کوچک هم در نزدیکی‌اش بود و من خیلی آنجا را دوست داشتم. روی کین، کاپیتان تیم هم که بازیکنی با استانداردهای سطح بالایی بود در نزدیکی ما زندگی می‌کردند.

وی در مورد تجارب شخصی‌اش از زندگی در انگلیس هم گفت: ما خودمان را با شرایط آب‌و‌هوایی وفق دادیم، اما نتوانستیم با غذای انگلیسی‌ها سازگاری پیدا کنیم. خوردن گوشت در صبحانه و صرف عصرانه در ساعت پنج بعدازظهر برای‌ ما عجیب بود، اما با این حال چند رستوران خوب در آنجا پیدا کرده بودیم.

خوان سباستین ورون ۴۱ ساله در خصوص چرایی جدایی‌اش از منچستریونایتد اظهار داشت: در هر فصل حضورم در اولدترافورد فرازونشیب‌هایی داشتم و این نگرانم می‌کرد. در طول فصل همیشه در اوج نبودم، اما باید در منچستریونایتد می‌ماندم و این تیم را ترک نمی‌کردم.

او در پایان در مورد میزان سختی بازی‌های لیگ برتر انگلیس عنوان کرد: بازی‌های لیگ برتر در طول ۹۰ دقیقه سخت و پرفشار هستند، این در حالی است که در ایتالیا بازی‌ها بیشتر تاکتیکی است. در انگلیس در جریان بازی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و توپ یک لحظه روی دروازه خودی و لحظه‌ای دیگر روی دروازه حریف است. به‌نظر فوتبال انگلیس فیزیکی‌تر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج