اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۲۰۳۴۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کلوپ: آسیب دیدن اوریگی کام ما را تلخ کرد

سرمربی لیورپول از پیروزی برابر اورتون بسیار خوشحال است اما آسیب دیدگی اوریگی کام او را تلخ کرده است.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی لیورپول از پیروزی برابر اورتون بسیار خوشحال است اما آسیب دیدگی اوریگی کام او را تلخ کرده است.

لیورپول در بازی عقب افتاده از هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر انگلیس دست به کار بزرگی زد و در داربی مرسیساید با چهار گل اورتون را در هم کوبید تا نشان دهد که با یورگن کلوپ شخصیت دیگری پیدا کرده است و می تواند در فصل بعد به حریفی جدی و سرسخت برای دیگر تیم ها تبدیل شود.

یورگن کلوپ از این پیروزی بزرگی که تیمش به دست آورده بسیار خوشحال است. با این حال تاکید کرد که آسیب دیدگی اوریگی کام او را تلخ کرد.

او گفت: پیروزی قاطعی را به دست آوردیم و نشان دادیم که شایسته کسب سه امتیاز هستیم. این پیروزی می توانست برای ما بسیار لذت بخش باشد، اما آسیب دیدگی اوریگی کام ما را تلخ کرد. بدون شک از این پیروزی بسیار خوشحال و راضی هستم، اما آسیب دیدگی اوریگی که در هفته های اخیر بسیار خوب ظاهر شد من را بسیار ناراحت کرده است.

سرمربی آلمانی سابق دورتموند ادامه داد: در ابتدا فکر می کردیم که اوریگی دچار شکستگی پا شده است او خوشبختانه الان اطمینان داریم که مشکل او شکستگی نیست. مچ پای او دچار کشیدگی شده است و باید دید چند هفته دور از میادین خواهد بود. چهار هفته تا پایان لیگ باقی مانده است و باید دید که آیا او می تواند تیم را همراهی کند یا نه.

کلوپ در پایان سخنان خود گفت: متاسفانه زمانی که نوبت موفقیت فرا می رسد با بدشانسی مواجه می شویم. دیدن آسیب دیدگی اوریگی بسیار سخت بود به همین خاطر می توانم بگویم که در نیمه دوم از دیدن بازی لذت نبردم. لیورپول با پیروزی که در این دیدار به دست آورد ۵۴ امتیازی شد و به رده هفتم جدول رده بندی صعود کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج