۳۲۰۴۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سوارز؛ بازگشت گاو خشمگین

درخشش خیره کننده لوئیس سوارز بار دیگر بارسلونا را تبدیل به جدی ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی رقابت های لالیگا کرد.

ورزش سه: درخشش خیره کننده لوئیس سوارز بار دیگر بارسلونا را تبدیل به جدی ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی رقابت های لالیگا کرد.

در شرایطی که بسیاری منتظر بودند نسخه بارسلونا در ریازور پیچیده شود و این تیم صدر جدول رقابت های لالیگا را نیز از دست دهد، بارسلونا در شبی خیره کننده موفق شد با ۸ گل حریف به ظاهر دشوارش را در هم بشکند. پیروزی ارزشمندی که باعث شد این تیم پس از ۳ شکست پیاپی در رقابت های لالیگا، بار دیگر خودش را به عنوان جدی ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی مطرح کند.

درخشش خیره کننده بارسلونا اما بیش از هر چیزی به عملکرد غیر معمولی لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه ای، مربوط می شد. بازیکنی که با ۴ گل و ۳ پاس گل، نشان داد چگونه می توان در فوتبال مدرن یک تنه یک تیم را پیروز میدان کرد. با این حال این درخشش خیره کننده مهاجم اروگوئه ای در شرایطی رخ داد که این بازیکن در ۳ بازی گذشته تیمش در رقابت های لالیگا موفق به گلزنی نشده بود. ۳ بازی که او را به شدت در رقابت با کریس رونالدو برای کسب عنوان آقای گلی، عقب انداخته بود.

سوارز؛ بازگشت گاو خشمگین

لوئیس سوارز اما دیشب با به ثمر رساندن ۴ گل در دیدار مقابل لاکرونیا توانست علاوه بر نزدیک تر کردن خود به کریس رونالدو در جدول گلزنان رقابت های لالیگا، از رکورد ۴۷ گل رونالدو نازاریو در فصل ۹۷-۹۶ نیز عبور کند. سوارز با زدن ۴۹ گل در فصل جاری در تمامی رقابت ها توانست کریس رونالدو را نیز تا اینجا از پیش رو بردارد. علی رغم اینکه او ۱ گل از رونالدو در لالیگا کمتر به ثمر رسانده اما در تمامی رقابت ها توانسته خودش را ۲ گل از فوق ستاره پرتغالی جلوتر قرار دهد.

درخشش سوارز در دیدار شب گذشته از ابعاد دیگر نیز قابل توصیف است. در روزهایی که دو ضلع دیگر مثلث MSN، ضعیف ترین نمایش های خود را طی فصل اخیر نشان می دادند، سوارز توانست بار خط حمله بارسلونا را به تنهایی به دوش بکشد. ۲ پاس گل او برای نیمار و لیونل مسی، به خوبی نشان می دهد که این مهاجم اروگوئه ای چگونه توانسته در یکی از حساس ترین بزنگاه های فصل، موتور تیمش را یک تنه روشن کند.

پس از انتقاداتی که از سوارز علی الخصوص در دیدار مقالبل رئال مادرید و والنسیا شده بود، نمایش شب گذشته می تواند بازگشت دوباره مهاجم اروگوئه ای باشد. او پیش از این نیز توانسته بود در لیورپول، یک تنه تیمش را پیروز میدان های مختلفی کند اما اهمیت این مساله در تیمی همچون بارسلونا که فوق ستاره هایی همچون لیونل مسی و نیمار را در اختیار دارد، قطعا چند برابر می شود.

روشن شدن موتور سوارز این نوید را به هواداران بارسلونا می دهد که در ادامه فصل این تیم بتواند به موفقیت های در دسترس برسد. درخشش سوارز در راس مثلث MSN می تواند باعث شود تا مسی و نیمار نیز به روزهای آرمانی خود بازگردند. بارسلونا نشان داده مادامی که این مثلث مخوف در اوج باشد، هیچ مشکلی از بابت نتیجه گیری ندارد.

۴ دیدار مقابل خیخون، بتیس، اسپانیول و گراناد به همراه دیدار فینال جام حذفی مقابل سویا، دیدارهایی است که لوئیس سوارز این فرصت را دارد، حتی فراتر از مسی، نقشی تعیین کننده داشته باشد. آمار سوارز در دیدار مقابل لاکرونیا پیش از این در بارسلونا تنها از بازیکنی همچون مسی دیده شده بود: ۹ شوت، ۴ گل، ۳ پاس گل، ۴ پاس کلیدی.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج