اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۲۱۲۸۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حسین کعبی از مرده پرستی‌ها گله کرد

شاگردان برانکو که روزگاری در قعر جدول رده بندی بودند، حالا مقتدرانه در صدر هستند و مدعی اصلی قهرمانی. در همین رابطه با حسین کعبی تماس گرفتیم تا نظر او را درباره بازی پرسپولیس بدانیم، کعبی اما درباره مهرداد اولادی حرف‌هایی زد که جالب است بخوانید.

روزنامه قانون: پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس در یک بازی عجیب و غریب مقابل استقلال اهواز سبب شد که این تیم با اختلاف ۳ امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد. سنگ باران و هجوم تماشاگران به میدان مسابقه باعث شده بود این بازی که با تاخیر ۳۰ دقیقه ای آغاز شده بود، با تاخیر هم به پایان برسد.

به هر حال اوضاع برای قرمزپوشان پایتخت، خیلی خوب است. شاگردان برانکو که روزگاری در قعر جدول رده بندی بودند، حالا مقتدرانه در صدر هستند و مدعی اصلی قهرمانی. در همین رابطه با حسین کعبی تماس گرفتیم تا نظر او را درباره بازی پرسپولیس بدانیم، کعبی اما درباره مهرداد اولادی حرف‌هایی زد که جالب است بخوانید.

بازی پرسپولیس مقابل استقلال اهواز را چطور دیدید؟

بازی خوبی بود، پرسپولیس بعد از بازی مقابل استقلال در دربی، بازی خوب دیگری را ارائه کرد و روز به روز هم بهتر مي‌شود. این فوتبالی که پرسپولیس بازی مي‌کند، دلخواه هواداران این تیم است چون چند سالی است که بازی خوبی از آن‌ها ندیده اند. در مجموع فکر مي‌کنم پرسپولیس اوضاع خیلی خوبی دارد.

البته ۳ امتیاز سنگ باران اهواز نتیجه خوبی است ولی احتمالا هواداران اهوازی این بازی را باختند.

نمي‌دانم چه خبر بود و چه اتفاقاتی افتاد، ما در زمان افشین قطبی هم در اهواز بازی کردیم و چهار بر یک باختیم، آن جا هم چنین اتفاقاتی افتاد اما سنگ بارانی که در این بازی دیدم را به عمرم ندیده بودم، همین است که ما پیشرفت نمي‌کنیم. ورزشگاه بزرگی مثل غدیر را داریم ولی بازی را مي‌بریم جایی برگزار مي‌کنیم که در نهایت هم باعث این اتفاق مي‌شود و آبروریزی راه مي‌افتد. مسئولان که مي‌دانند پرسپولیس نتیجه گرفته و قطعا تماشاگر خواهد آمد، نباید به فکر برگزاری بازی در محل بهتری باشند؟ فوتبال ایران را همین چیزها عقب انداخته است.

فکر مي‌کنید با این پیروزی، پرسپولیس چقدر به قهرمانی نزدیک شد؟

فوتبال ایران این روزها خیلی جذاب شده، من یادم نمي‌آید در هفته‌های آخر، لیگ این همه حساس بوده باشد آدم کیف مي‌کند بازی‌ها را مي‌بیند.

چه تیم‌هایی را مدعی قهرمانی مي‌دانید؟

یکی از دو تیم پرسپولیس و استقلال خوزستان قهرمان خواهند شد. البته هر سه تیم بازی‌های سختی پیش رو دارند، نفت و گسترش فولاد حریفان سرسختی هستند و به نظر من همه چیز در روز آخر تعیین مي‌شود ولی در مجموع معتقدم از بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان، یک تیم قهرمان مي‌شود.

برای استقلال شانسی قائل نیستید؟

خیر، مطمئنم این تیم قهرمان نمي‌شود، استقلال خوزستان تیم خوبی است و پرسپولیس هم با برانکو بازی‌های جذابی را ارائه مي‌کند، من شخصا دوست دارم تیم برانکو قهرمان شود.

مهرداد اولادی هم در گذشت؛ هم بازی شما در تیم ملی امید.

هم بازی و هم اتاقی.

از روزی که خبر را شنیدید، بگویید.

من خبر را از یکی از دوستانم در دوبی گرفتم، دوستی که آرایشگر ما بود و وقتی در امارات بازی مي‌کردیم، پیش او مي‌رفتیم. من باور نکردم ولی وقتی به یکی از دوستانم در شمال زنگ زدم و او تایید کرد، سریع لباس پوشیدم و به تجریش رفتم و البته متاسف شدم.

چرا؟

ایرانی‌ها به مرده پرستی عادت کرده اند ولی هیچکس نمي‌پرسد چرا یک بازیکن ۳۰ ساله را باید از دست بدهیم؟ چرا‌‌هادی نوروزی را هم در ۳۰ سالگی از دست دادیم؟ هیچ مي‌دانید که مهرداد دو سال تحت فشار بود؟ در آن دو سال کجا بودند؟ الان که مرده مي‌گویند ستاره و پدیده بود، روزی که زنده بود کسی آمد بگوید کجا هستی و چه کار مي‌کنی؟ ارزش این فوتبال و این پول چیست که برخی به هر دری مي‌زنند که پول بیشتری در بیاورند؟

آخرین مکالمه تان با مهرداد چه بود؟

خیلی دلم پر است خیلی زیاد، مهرداد زنگ زد و گفت من که این همه در تیم ملی و باشگاه‌های ایران بازی کردم، چرا کسی به من زنگ نمي‌زند؟ گفتم داداش نگران نباش، حل مي‌شود ولی نشد. دو سال بیرون بود به او گفتم چه کار مي‌کنی؟ گفت هیچکس به من زنگ نمي‌زند، از نظر روحی حالش فاجعه بود. مهرداد یک زنگ خطر برای همه بود.

این شایعاتی که پشت سر او در آمده، شنیده اید؟ خودکشی یا اوردوز.

متاسفم برای این فوتبال، برای این فوتبالی که کثیف و فاسد است. بعضی‌ها مهرداد را پشت گوش انداختند، الان هم مي‌آیند و عکس‌های او را در پزشکی قانونی منتشر مي‌کنند، این چیزها چه فایده ای دارد؟ از مرتضی پاشایی و‌هادی نوروزی هم عکس‌هایی منتشر کردند، این کارها اخلاقی است؟ مادر و پدرش اگر این عکس‌ها را ببینند چه کار مي‌کنند؟ آن شخصی که عکس را گرفته به این مسائل فکر کرده است؟

یک مقدار بیشتر درباره شایعات صحبت کنیم، اوردوز یا خودکشی، گفتن این حرف‌ها در زمان فعلی اخلاقی است؟

من مي‌گویم او مرده و تمام شد و رفت، مردم به کجا رسیده اند؟ کی مي‌خواهیم پیشرفت کنیم؟ چرا این حرف‌ها را مي‌گویید؟ یک روز مي‌گویند قرص خورده یک روز شایعات دیگری در مي‌آورند. طرف مرده فاتحه بخوانید، هر کاری کرده و هر چیزی گفته تمامش کنید، فاتحه بخوانید. الان فدراسیون ما چرا در ورزشگاه آزادی یک مراسم برای او نمي‌گیرد؟ او کم زحمت نکشیده برای فوتبال این مملکت، نباید این قدر دنبال حرف و حدیث باشیم.

به نظر مي‌رسد حال روحی‌تان خیلی نامناسب است.

باور کنید از دیشب ۴۰ تا آلبوم عکسم را پیدا کردم وعکس‌های خودم را با او مرور کردم، همسرم مي‌گوید چی شده؟ چرا این کارها را مي‌کنی؟ به او گفتم باورم نمي‌شود، نمي‌دانم چرا باید این جوری شود.

نکته پایانی؟

حرف خاصی نمانده، فقط مي‌گویم حواس تان باشد که دنیا دو روز است و ارزشی ندارد، برخی ریش و مو سپید کرده اند ولی هنوز هم دنبال پول هستند. خدا مهرداد را رحمت کند و به مادر، پدر، خواهر و برادرش صبر بدهد. مهرداد خواهرش را خیلی دوست داشت، خدا به او هم صبر بدهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج