adexo3
۳۲۱۷۰۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

جایزه شایستگی PFA به گیگز رسید

جایزه شایستگی اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای انگلیس (PFA) نصیب دستیار لوئیز فن‌خال در منچستریونایتد شد.

خبرگزاری تسنیم: رایان گیگز که در حال حاضر به عنوان دستیار لوئیز فن‌خال در کادر مربیگری منچستریونایتد مشغول به فعالیت است و ۲۵ سال از انجام اولین بازی‌اش برای شیاطین سرخ می‌گذرد، از سوی اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای (PFA)، جایزه شایستگی را از آن خود کرد. گیگز در طول دوران بازیگری خود هم موفق به کسب عنوان بهترین بازیکن جوان سال لیگ برتر و هم عنوان بهترین بازیکن سال لیگ برتر شده بود.

جایزه شایستگی PFA به گیگز رسید

گیگز که جا پای سِرالکس فرگوسن، سِرمَت بازبی و سِربابی چارلتون گذاشت و جایزه شایستگی PFA را همانند آنها دریافت کرد، گفت: از اینکه هر سه جایزه PFA را در طول دوران حرفه‌ای خودم به دست آوردم، لذت بردم. عنوان بهترین بازیکن جوان سال را که خیلی وقت گذشته به‌دست آوردم و پس از آن عنوان بهترین بازیکن سال سورپرایز بزرگی بود.

وی افزود: جایزه شایستگی هم اوج تلاش ۲۵ ساله من پس از انجام اولین بازی‌ام است، از این‌رو این جایزه اعتباری برای من، هم‌تیمی‌هایم، کادرفنی، خانواده و دوستانم است. وقتی چنین جایزه‌ای را به دست می‌آورید و به آنهایی که این عنوان را پیش از شما به دست آورده‌اند نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید که این چه جایزه ارزشمند و بزرگی است. پیش از این در شب‌هایی که اسطوره‌هایی این جایزه را برده بودند، در این مراسم حضور داشته‌ام. حالا خوش‌شانسم که این جایزه را بردم و از آن لذت خواهم برد.

گیگز ۴۲ ساله که در طول دوران حرفه‌ای خود ۹۶۳ بازی برای شیاطین سرخ انجام داد، در تمجید از سرالکس فرگوسن هم عنوان کرد: سرالکس همیشه عادت داشت که بگوید از فوتبال لذت ببرید و این آخرین چیزی بود که همیشه می‌گفت. سرلکس می‌گفت همه چیز خود به خود پیش می‌آید، هر روز پیشرفت کنید، تمرین کنید، گوش کنید، فداکاری داشته باشید، اما مهمتر از همه از فوتبال خود لذت ببرید.

مربی شیاطین سرخ در پایان خاطرنشان کرد: من از ۱۷ تا ۴۰ سالگی برای منچستریونایتد بازی کردم. بازی برای این تیم یک مزیت بود و سعی کردم از دوران بازیگری خودم در اولدترافورد لذت ببرم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج