اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۲۱۹۷۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

افشارزاده: هدف ما کسب دو جام است

سرپرست باشگاه استقلال گفت: اگر اولادی از باشگاه ما طلبی داشته باشد قطعا پرداخت می شود.

کاپ: بهرام افشارزاده درباره جلسه امروز هیات مدیره اظهار داشت: عمده بحثی که ما امروز در جلسه مطرح کردیم حمایت از کادر فنی و بازیکنان بود. ما از تک تک بازیکنان استقلال تشکر می کنیم و همچنین از هوادارانی که در این مدت از تیم حمایت کردند و امیدواریم روز پنجشنبه هم با حضورشان در ورزشگاه آزادی به تیم کمک کنند. بحث دیگر جلسه امروز موضوع آکادمی بود و آقای کردنوری و آقای رضوی موضوعاتی را مطرح کردند و قرار شد کارها با سرعت پیش برود تا بتوانیم در تابستان آکادمی را راه اندازی نماییم.

وی درباره وضعیت زمین چمن ورزشگاه امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: داریم این ورزشگاه را آماده می کنیم. صحبت های خوبی انجام شده و برای تغییر چمن این ورزشگاه از مصنوعی به طبیعی طرح خوبی به دست مان رسیده است.

افشارزاده در پاسخ به این موضوع که آیا مهرداد اولادی از باشگاه استقلال طلبی دارد بیان داشت: بنده ابتدا بار دیگر این اتفاق را به خانواده اولادی و جامعه فوتبال کشور تسلیت می گویم. بنده همان روزی که از این موضوع باخبر شدم به باشگاه اعلام کردم که بررسی کنند تا اگر به این بازیکن بدهکار هستیم مقدمات پرداخت آن فراهم شود.

سرپرست باشگاه استقلال درباره پرداخت پول رودریگو توزی گفت: خداراشکر امروز این پول حواله شد و دیگر نگرانی نداریم. کاری که باید در گذشته می شد و با مبلغ کمتری قابل حل بود به امروز کشیده شد. من نمی خواهم وارد حاشیه ها شوم فقط خوشحالم که این ماجرا به کسر امتیاز از استقلال منجر نشد.

افشارزاده درباره دو طلبکار خارجی دیگر این باشگاه یعنی ساموئل و ردی نیز بیان داشت: پرونده آنها را هم زیر نظر داریم و در صدد هستیم آن دو مورد را هم حل و فصل کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای حفظ آرامش تیمش در سه هفته باقیمانده از لیگ برتر دارد تصریح کرد: سعی می کنیم همان کاری را که قبل از بازی با فولاد انجام دادیم ادامه دهیم. به بچه ها سرکشی می کنیم. با آنها صحبت می کنیم. ما اهدافی داریم که برای رسیدن به آن اهداف باید فضا فراهم شود. برای ما عظمت باشگاه استقلال و حفظ شأن وجایگاه آن از هرچیزی مهمتر است. هواداران ما که در سرما و گرما خالصانه و مخلصانه تیم را حمایت می کنند از بابت شکست دربی ناراحت بودند و ما باید کار کنیم تا در انتهای فصل آنها خاطره دربی را از یاد ببرند.

افشارزاده درباره اینکه چقدر به کسب دو جام توسط استقلال امیدوار است، گفت: کار بزرگ با دستان توانای بازیکنان ما ممکن خواهد بود. ما تلاش می کنیم تا هواداران مان فصل فوتبالی خوبی را در ذهنشان ثبت کنند. تا آخرین لحظه از تیم حمایت می کنیم. سه بازی حساس داریم که باید به آن مسابقات با برنامه ورود کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال درباره نزدیک شدن استقلال به کسب سهمیه آسیایی اذعان داشت: ایمان به خدا و پایبندی به تعهدات از سوی همه ارکان تیم ما را در این جایگاه قرار داده است و باید خدا را شکر کنیم.

وی درباره ماجرای حنیف عمران زاده صحبتی نکرد و تنها گفت: الان وقت این بحث ها نیست. شما هم درباره حاشیه ها از من سوالی نپرسید.

سرپرست باشگاه استقلال پیرامون اتحاد این روزهای استقلالی ها و اعلام حمایت مربیان استقلالی دیگر تیم ها گفت: این همبستگی به ما کمک می کند تا به هدف مان برسیم. ما برای رسیدن به هدف به کمک همه استقلالی های ایران نیاز داریم.

افشارزاده در پایان در پاسخ به این موضوع که شایعاتی مبنی بر مذاکرات باشگاه با برخی مربیان برای فصل آینده گفت: لطفا سوال حاشیه ای نپرسید. خودتان می گویید شایعه و بهتر است درباره این مسایل صحبت نکنیم. استقلال به آرامش نیاز دارد و پرداختن به مسایل اینچنینی به تیم ضربه می زند. همانطوری که در ابتدای صحبت هایم گفتم هیات مدیره در جلسه امروز تاکید داشت که از کادر فنی و بازیکنان حمایت صورت بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج