۳۲۲۲۴۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

درخشان: یکسری مرا طلسم کرده اند!

سرمربی خونه به خونه بابل گفت: متاسفانه بازی کثیفی را ازسوی پاس شاهد بودیم و اگر قرارباشد با این کارها در لیگ بمانند، درست نیست.

کاپ: حمید درخشان در رابطه با تساوی روز گذشته تیمش مقابل پاس همدان اظهار داشت: من تا به حال در زندگی ام چنین چیزی را ندیده ام چون دقیقا ۵ دیداری که من سرمربی خونه به خونه بوده ام، ما فقط به خاطر عدم گلزنی مهاجمان نتوانستیم به پیروزی برسیم. مگر می شود که از روی خط توپ را بیرون بزنید؟

وی افزود: من که به طلسم و جادو اعتقاد ندارم اما به هر حال یکسری هستند که از این کارها انجام می دهند. در قرآن هم آمده که یکسری به دنبال چنین مسائلی هستند اما امیدوارم دست از این کارشان بردارند.

سرمربی خونه به خونه بابل تصریح کرد: وقتی در پرسپولیس بودم، دقیقا چنین اتفاقاتی رخ می داد اما آنجا به خودم گفتم که فشار روی بازیکنان زیاد است و بازیکنان جوان و کم تجربه ای داریم. به یک نحوی خودم را توجیه می کردم اما الان می بینم که محمد غلامی باتجربه گلر را دریبل می زند اما توپ وارد گل نمی شود. می بینید که همان جوان های پرسپولیس بعد از رفتن من چگونه گل زن شده اند. همان علیپور را که خودم آوردم، به یک مهره کلیدی تبدیل شده است.

درخشان در ادامه خاطرنشان کرد: من در ۳۰ سال فوتبال شاید دیده بودم که کسی توپ را بیرون بزند و چند موقعیت خراب کند اما اینکه پشت سر هم این اتفاقات بیفتد را تا به حال ندیده ام. اصلا مگه داریم که در ۵ بازی این اتفاقات پشت سر هم بیفتد؟

وی در واکنش به جنجال های بازی دیروز مقابل پاس گفت: پاسی های بی جهت می خواستند بازی را اعتراض کنند و بازی را به چالش بکشند. آنها با همین اقدامات، کاری کردند که مغز داور به سمت به سوی آنها برگشت. متاسفانه بازی کثیفی را ازسوی پاس شاهد بودیم. اگر قرارباشد با این کارها در لیگ بمانند که باید از همان اول تیمشان را قوی ببنند.

درخشان با اشاره به بازی حساس تیمش مقابل مس کرمان افزود: این بازی دیگر مهمتر از مهم است.اگربخواهیم به لیگ برتر برویم، باید این بازی را بریم. نه مساوی به درد ما می خورد و نه مس کرمان.

وی در خصوص شعارهایی که علیه قاسم دهنوی داده می شود، بیان داشت: متاسفانه با این شعارها قاسم را از نظر روحی و روانی به هم ریختند. لیگ یک طوری است که دائم می گویند فلان بازیکن با فلان تیم است و از این حرفها اما قاسم فقط تمرکزش روی تیم ماست و با تمام وجود بازی می کند.

سرمربی خونه به خونه بابل در پاسخ به این سوال که ناپاکی در لیگ یک وجود دارد، گفت: بله، متاسفانه برخی ناپاکی های فوتبال را به چشم می بینیم. یکسری اتفاقات عجیب رخ می دهد اما امیدوارم هفته های پایانی با سلامت کامل برگزارشود.

درخشان در پایان در واکنش به صحبتهای ماجدی که گفته شکست ها برگردن بازیکنان و کادرفنی است، افزود: این دیگر از آن اتفاقات جدید است که سرپرست تیم پشت بازیکنان و کادرفنی را خالی می کند. من که مشکلی با ماجدی ندارم اما نمی دانم هدف او از این حرفها چیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج