۳۲۲۵۷۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عباسی: ۳ فینال در پیش داریم

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت: قرار است روز یکشنبه به پرونده شکایت ما از راه‌آهن رسیدگی شود.

خبرگزاری فارس: محمدرضا عباسی در خصوص وضعیت تیم سیاه‌جامگان اظهار داشت: خدا را شکر بازیکنان روحیه بسیار خوبی دارند و در تمرینات با انگیزه ظاهر شده‌اند. امروز عصر ساعت یک و ۳۰ دقیقه به سمت تهران خواهیم آمد و پس از آن به قم خواهیم رفت. امیدوارم بازی خوبی مقابل صبا انجام دهیم و با پیروزی ما همراه باشد.

وی افزود: ۳ فینال در پیش داریم و باید با تمام توان در میدان حاضر شویم تا دل مردم شاد شود. امیدوارم با موفقیت در این بازی‌ها سرانجام در لیگ باقی بمانیم و هواداران هم از تیم راضی باشند.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در مورد رای کمیته انضباطی در مورد پرونده شکایت از راه‌آهنی‌ها یادآور شد: تاکنون کمیته انضباطی ۲ زمان برای برگزاری این جلسه اعلام کرده است اما راه‌آهنی‌ها در این جلسات شرکت نکرده‌اند. قرار است روز یکشنبه این جلسه برگزار شود و در صورتی که راه‌آهنی‌ها در این جلسه حاضر نشوند مسئولان کمیته انضباطی اعلام کرده اند که رای را صادر می‌کنیم.

عباسی در مورد اینکه در صورت عدم صدور رای به فیفا شکایت خواهند کرد گفت: نمی‌دانم این مسئله را چه کسی گفته است. اگر واقعا مدارک راه‌آهنی‌ها برای کمیته انضباطی متقن باشد رای به نفع آنها صادر می‌شود و در غیر این صورت در ایران به این مسئله رسیدگی خواهد شد. لزومی ندارد که این پرونده را در بیرون از کشور مطرح کنیم.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در مورد اینکه آیا پاداش پیروزی مقابل تراکتورسازی به بازیکنان پرداخت شده یا خیر گفت: قرار است امشب در اردو این پاداش پرداخت شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج