۳۲۳۲۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

برانکو با پاهای زشت طاووسش چه می کند؟

پرسپولیس بی شک بهترین تیم هجومی ایران است ، تیمی بهتر از رقبای آسیایی حتی اما این تیم خوب ، در دفاع یکی از بدترین های لیگ است.

خبرآنلاین: پرسپولیس بی شک بهترین تیم هجومی ایران است ، تیمی بهتر از رقبای آسیایی حتی اما این تیم خوب ، در دفاع یکی از بدترین های لیگ است.

پرسپولیس برانکو یکی از بهترین تیم های چند فصل اخیر ایران است. تیمی که تا قبل از بازی با نفت در همه بازی هایش گل زده بود. تیمی هجومی با مهره هایی چون مهدی طارمی ، علی علیپور ، فرشاد احمدزاده ، امید عالی شاه ، محسن مسلمان ، رامین رضاییان و بنسون . این تیم اما در نیمه دفاعی اش غیر از محمد انصاری ، کمتر چهره شاخصی در این فصل داشته.

اگرچه محسن بنگر در بازی های اخیر در رل کاپیتان عالی ظاهر شده بود اما او هم در مسئولیت های دفاعی خیلی بهتر از نورمحمدی یا اومانیا نبود و همیشه ترکیب شان با سوشا مکانی ، لرزه به اندام هواداران می انداخت.

اگرچه روند قابل ستایش پرسپولیس در ۲۱ هفته گذشته و موفقیت هجومی این تیم ، روی ناکامی فاز دفاعی شان سرپوش گذاشته بود اما در مهمترین بزنگاه لیگ وقتی نفت تهران توانست پرهای زیبای طاووس برانکو را مهار کند و به پای او برسد ، دیگر راهکاری برای برانکو نماند. دو بازی حساس پیش روی پرسپولیس ، یکی در تبریز و برابر گسترش و دیگری برابر راه آهن در آستانه سقوط ، شرایطی دشوار را برای برانکو رقم می زند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • منطقی باش

      خدایی دروازه بانی و دفاع مشگل داره قبول ولی گل اول که افساید بود پرسپولیس مشکل داوری ها رو چیکار کنه بازی با ذوب آهن داور از جام حذفی پرسپولیس را حذف کرد الان هم از قهرمانی لیگ منطقی باش باختیم سوم هستیم از علی منصور شکست خوردیم قبول اما داوری تاثیری نداشت

      پاسخ ها

      • ناصر

        تو دربی سود نکردین خداوکیلی؟

      • ssara

        اقا ناصر، کدوم سود دقیقأ؟؟؟؟ حتما اونجا که توپ لای پای بازیکن استقلال پیچید و خودش خورد زمین بعد هم پنالتی برای استقلال گرفتن؟؟؟؟؟؟
        پرسپولیس کم کمش این فصل 15 امتیاز رو مسائل و اشتباهات داوری از دست داد. با این سفسطه ها نمیشه کتمانش کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج