adexo3
۳۲۳۹۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

استقلال تهران دلخوش به تکرار تاریخ

ممکن است سرنوشت هشتمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های در پانزدهمین دوره این رقابت‌ها دوباره برای استقلال تکرار شود.

خبرگزاری تسنیم: شرایط جدول رده‌بندی لیگ برتر برای استقلالی‌های تهران تداعی‌کننده روزهای خوش آنها در لیگ هشتم است. هم‌اکنون و در لیگ پانزدهم سه تیم استقلال تهران، استقلال خوزستان و پرسپولیس با ۵۱ امتیاز شانس قهرمانی دارند و ممکن است چهره تیم قهرمان با تفاضل گل مشخص شود. در فوتبال ایران فقط یکبار آن هم در لیگ هشتم اتفاق افتاده است که تیم قهرمان با تفاضل گل جام قهرمانی را بالای سر ببرد و آن تیم، تیمی نیست جز استقلال.

استقلال که لیگ هشتم را بسیار بد شروع کرده بود و با یک تغییر مدیریتی (روی کارآمدن واعظ آشتیانی به جای فتح‌الله‌زاده) متحول شد و تا قهرمانی نیز پیش رفت. آبی‌پوشان پایتخت با ۷۰ گل‌زده رکورد بهترین خط حمله تاریخ ادوار لیگ برتر را به نام خود ثبت کردند و همین خط حمله آتشین عامل اصلی قهرمانی آنها در هشتمین دوره لیگ برتر شد.

در فاصله یک هفته مانده به پایان هشتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر ذوب‌آهن با مربیگری ابراهیم‌زاده با سه امتیاز اختلاف نسبت به استقلال، آماده برگزاری جشن قهرمانی بود و استقلال برای قهرمانی نیاز به یک معجزه داشت. آبی‌پوشان در صورت پیروزی برابر پیام در مشهد و شکست ذوب‌آهن مقابل فولاد با تفاضل گل بهتر قهرمان می‌شدند، اتفاقی که در نهایت رقم خورد.

در نهایت در هفته پایانی فولاد با نتیجه عجیب ۴ بر یک ذوب‌آهن را برد تا استقلال با تک گل جانواریو در مشهد جشن قهرمانی بگیرد. آرش برهانی هم با ۲۱ گل‌زده نقش مهمی در این موفقیت داشت. استقلال در پایان هفته سی‌وچهارم در امتیاز ۶۶ با ذوب آهن برابر شد، اما به‌دلیل تفاضل گل ۳۶+ به عنوان قهرمانی دست یافت.

در لیگ پانزدهم نیز استقلال تفاضل گل بهتری نسبت به دو رقیب دیگر خود دارد و ممکن است دوباره با تفاضل گل بهتر جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج