۳۲۵۱۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تاریخ به سود قهرمانی اتلتیکو در اروپا

اتلتیکو مادرید شب گذشته موفق شد با وجود شکست ۲-۱ در خانه بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان راه یابد.

ورزش سه: اتلتیکو که در بازی رفت ۱-۰ بر بایرن پیروز شده بود، شب گذشته ابتدا با گل ژابی آلونسو از بایرن عقب افتاد اما در نیمه دوم موفق شد توسط گریزمان کار را به تساوی بکشاند. بایرنی ها یک بار دیگر توسط لواندوفسکی به گل دست یافتند اما این نتیجه پایانی کار بود و اتلتیکو به دلیل گل زده در خانه حریف، برای سومین بار در تاریخ خود به فینال لیگ قهرمانان رسید. روخی بلانکوس ها آخرین بار همین دو فصل پیش به فینال این تورنمنت رسیده بودند که ۴-۱ مغلوب رئال مادرید شدند.

اتلتیکو در فاز گروهی لیگ قهرمانان موفق شد در گروهی که بنفیکا، آستانه و گالاتاسرای حضور داشتند به عنوان تیم اول صعود کنند. هر سه تیم گروه اتلتیکو، قهرمان لیگ های خود بودند. در مرحله یک هشتم نیز اتلتیکو موفق شد آیندهوون را در ضربات پنالتی حذف کند، سپس آنها بارسا را در یک چهارم از دور رقابت ها حذف کردند و سرانجام قربانی بعدی اتلتیکو، بایرن مونیخ بود. جالب اینکه آیندهوون، بارسا و بایرن نیز قهرمانان لیگ های خود بودند. به عبارتی شاگردان سیمئونه با شکست دادن قهرمان پشت قهرمان، موفق به حضور در فینال لیگ قهرمانان شده اند.

از سوی دیگر تاریخ نشان می دهد که هر تیمی از سال ۲۰۱۰ تا به امروز، موفق به شکست دادن تیم پپ گواردیولا در نیمه نهایی شده، در نهایت عنوان قهرمانی را نیز کسب کرده است. سال ۲۰۱۰، اینتر مورینیو در نیمه نهایی بارسای پپ را حذف کرد و قهرمان شد. سال ۲۰۱۲ نوبت به چلسی رسید و سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ نیز رئال و بارسا با پشت سر گذاشتن بایرن پپ، در نهایت عنوان قهرمانی را کسب کردند. حال باید دید اتلتیکو نیز می تواند این روند را ادامه دهد یا حریف این تیم در فینال، طلسم را خواهد شکست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج