adexo3
۳۲۵۷۲۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

محرز: برای ماندن در لستر باید فکر کنم

ستاره گلزن و تاثیرگذار تیم فوتبال لسترسیتی در مصاحبه با گاردین گفت: شایعات احاطه‌ام کرده‌اند، نگفتم نمی‌مانم، برای ماندن باید فکر کنم.

خبرگزاری فارس: ریاض محرز ستاره کلیدی تیم فوتبال لسترسیتی انگلیس که با این تیم قهرمانی در لیگ برتر را نیز تجربه کرده است اکنون با موجی از پیشنهادات نجومی و وسوسه‌انگیز مواجه شده و البته به احترام لسترسیتی و هوادارانش سکوت اختیار کرده است.

مالک ثروتمند باشگاه لسترسیتی تاکید دارد که محرز برای فصل آینده در کنار لسترسیتی باقی خواهد ماند و گفته که اگر مشکل او پول است بیش از هر پیشنهاد رسمی حاضر است به او پول بدهد، این وضعیت برای هر بازیکن و وکیل بازیکنی یک وضعیت رویایی و ایده‌آل است.

از طرفی رانیری نیز معتقد است که محرز هرگز لستر را ترک نخواهد کرد. پائول مرسون وکیل محرز و ان‌گولو در مصاحبه با اسکای اسپورت تاکید کرده که احتمال انتقال هر دو موکلش به یک تیم اسپانیایی بسیار زیاد است.

محرز در مصاحبه با گاردین تصریح کرده است: هرگز در جایی نگفته‌ام که در لستر نمی‌مانم اما برای ماندن باید فکر کنم، به زمان نیاز دارم و هیچ چیز در این لحظه برای من قطعی نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج