adexo3
۳۲۵۹۸۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پوگبا: پای راست اسکولز فوق‌العاده کوک بود

هافبک فرانسوی بانوی پیر به تمجید از شوت‌های هم‌تیمی پیشین خود در تیم منچستریونایتد پرداخت.

خبرگزاری تسنیم: پل پوگبا در سال ۲۰۰۹ و وقتی که ۱۶ ساله بود، به منچستریونایتد پیوست و در آنجا بود که فرصت تمرین در کنار پل اسکولز، یکی از اسطوره‌های شیاطین سرخ را پیدا کرد.

پوگبا که در سال ۲۰۱۲ از منچستریونایتد جدا و به یوونتوس پیوست، در گفت‌و‌گو با مجله فرانسوی «سو فوت» گفت: پای راست پل اسکولز فوق‌العاده کوک بود. او می‌توانست ۱۰ بار شوت بزند و هر بار توپ به یک جای خاص می‌رفت.

وی در مورد فوتبال انگلیس هم عنوان کرد: فوتبال انگلیس بسیار فیزیکی، سخت و انفجاری است. انگلیسی‌ها زیاد شوت می‌زنند و از بازیکنان هم می‌خواهند که شوت بزنند، چون می‌خواهند که از روی این ضربات به گل برسند.

هافبک فرانسوی راه‌راه پوشان تورین در ادامه اظهار داشت: این تفکر تنها بر فوتبال ایتالیا حاکم نیست که اگر تیم به لحاظ تاکتیکی آماده باشد، شکست خوردنش خیلی سخت‌تر می‌شود، ما این نوع نگاه به فوتبال را در حال حاضر در تیم‌های اتلتیکومادرید و لسترسیتی هم می‌بینیم.

پل پوگبا در ادامه تأکید کرد: کلودیو رانیری این تفکر تاکتیکی را به لسترسیتی آورد و وقتی اولین بازی لستر را دیدم متوجه این موضوع شدم. در ایتالیا خورد و خوراک و خواب‌شان «تاکتیک» است. در انگلیس تنها به فکر گل زدن هستند و در ایتالیا هم نمی‌خواهند گل بخوردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج