۳۲۶۲۹۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گسترش فولاد، نفت نيست!

پرسپوليس امروز يك ۹۰ دقيقه سخت را پيش‌رو خواهد داشت. نه برای آنكه مهمان است و استرس قهرمانی دارد؛ چون گسترش فولاد تيمی است خطرناك كه تركيبی و روی زمين بازی می‌كند.

یازده نیوز: پرسپوليس امروز يك ۹۰ دقيقه سخت را پيش‌رو خواهد داشت. نه برای آنكه مهمان است و استرس قهرمانی دارد؛ چون گسترش فولاد تيمی است خطرناك كه تركيبی و روی زمين بازی می‌كند. در بازي رفت اگرچه پرسپوليس بازي را برد اما خود برانكو هم معتقد بود نتيجه‌اي كه رقم خورد، عادلانه نبود. شاگردان فراز كمالوند اگر قدر موقعيت‌ها را مي‌دانستند، مي‌توانستند پيروز از ميدان خارج شوند.

در بازي رفت اشتباهات خط دفاعي پرسپوليس مشهود و به دفعات رخ داد كه اگر امروز تكرار شود، نتيجه تلخي رقم خواهد خورد چرا كه قرار نيست تيم فراز كمالوند هميشه قدر موقعيت‌ها را نداند.

امروز قطعاً خواهيد ديد كه گسترش فولاد از همان ابتداي بازي همانند پرسپوليس براي پيروزي بازي خواهد كرد و اين بدين معني است كه پرسپوليس تمام و كمال نمي‌تواند به حمله فكر كند و براي حمله بازي كند. بايد بخشي از ذهن و توان خود را به دفاع دهد.

بازي‌اي خارج از اين تفكر پيش‌تر هم از سوي پرسپوليس تكرار شده بود و نتيجه دردآوري را براي تيم برانكو به همراه داشت. پرسپوليس در بازي با نفت فقط براي بردن بازي كرد و نتيجه شكست دو بر صفر بود.

توان گذاشتن براي دفاع يعني احترام گذاشتن به توان تهاجمي حريف.

البته در بازي قبلي مسئله مهمي كه به برد نفت كمك كرد، هدر دادن موقعيت‌ها روي توپ سوم بود. پرسپوليس فكر مي‌كند چون پرسپوليس و مدعي قهرماني است، پس صاحب موقعيت‌هاي متعددي خواهد شد و در اين بين اگر برخي از موقعيت‌ها را هدر دهد، اشكالي ندارد كه اين يك اشتباه محض است.

البته اين بازي يك تفاوت عمده نسبت به بازي نفت خواهد داشت. گسترش فولاد برخلاف نفت تهران تيمي نيست كه در منطقه يك‌سوم دفاعي متمركز شود و براي پيروزي رو به بازي ضد‌حمله بياورد. اين نويد يك بازي خوب از سوي هر دو تيم را مي‌دهد. طبيعتاً اگر تيمي بخواهد در منطقه يك‌سوم دفاعي متمركز شود، بازي يك‌طرفه مي‌شود و جذابيت و زيبايي خود را از دست مي‌دهد. بنابراين بايد قدردان تيم‌هاي گسترش فولاد و پرسپوليس بود كه به زيبايي فوتبال كمك مي‌كنند.

فارغ از هر نتيجه‌اي كه در بازي رقم مي‌خورد، بايد به اين باور رسيد حق تماشاگري كه براي تماشاي بازي ۹۰ دقيقه وقت مي‌گذارد، ديدن يك فوتبال جذاب است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج