اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۲۶۶۰۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بایرن همچنان سرآمد فوتبال آلمان

بایرن‌مونیخ در هفته ٣٣ بوندس‌لیگا با برد مقابل اینگول‌اشتات موفق شد به چهارمین عنوان قهرمانی پیاپی خود در لیگ آلمان دست پیدا کند و بار دیگر قدرت خود را در داخل کشور به رخ بکشد.

روزنامه شهروند: بایرن‌مونیخ در هفته ٣٣ بوندس‌لیگا با برد مقابل اینگول‌اشتات موفق شد به چهارمین عنوان قهرمانی پیاپی خود در لیگ آلمان دست پیدا کند و بار دیگر قدرت خود را در داخل کشور به رخ بکشد.

موفقیت یا عدم موفقیت پپ

مردان پپ گواردیولا، رکورد ٤ قهرمانی پیاپی را از آن خود کردند. این بیست‌وششمین قهرمانی بایرن‌مونیخ در تاریخ رقابت‌های بوندس‌لیگا به شمار می‌آید و نزدیک‌ترین تیم به بایرن، نورنبرگ با ۹ قهرمانی است. پپ مربی‌ای است که با خود سبکی جدید را به فوتبال دنیا تزریق کرد. او با تیکی‌تاکا ١٦ جام به نیوکمپ و برای بارسا به ارمغان آورد که کاتالان‌ها را به کلی سیراب کرد. بعد از ترک بارسلونا، گواردیولا ترجیح داد که به آلیانز‌آره‌نا برود تا مکتبی جدید را به فوتبال آلمان و به نوعی تیم اول این کشور تزریق کند. گواردیولا ٣ فصل را در بایرن‌مونیخ پشت‌ سر گذاشت که فصل ‌آخر از لحاظ آماری ضعیف‌تر از دو فصل گذشته او در بوندس‌لیگا بوده است. تیم پپ در فصل اول حضور او ٩٤ گل به ثمر رساند، در صورتی که فصل دوم این تعداد به ٨٠ و در فصل آخر نیز به ٧٩ گل رسیده است.

حذف از لیگ قهرمانان

اکثر افرادی که بازی برگشت دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را دیده‌اند، می‌گویند که یکی از بهترین بازی‌های تاریخ این مرحله را مشاهده کرده‌اند. تیم پپ سراسر حمله بود و می‌توانست در نیمه اول کار را برای مادریدی‌ها تمام کند اما ابلاک، دروازه‌بان جوان اتلتیکو، مادرید را از جهنم باواریایی‌ها بیرون کشید تا برای سومین‌بار تیم پپ گواردیولا از یک اسپانیایی دیگر شکست بخورد و حذف شود.

پپ یا کارلتو، مسأله این است

بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند که بعد از اعلام خبر جدایی پپ از بایرن‌مونیخ در پایان فصل این تیم دچار بحران و تحلیل عملکرد شده است و به همین دلیل لیگ قهرمانان اروپا را نیز از دست داده است اما نتایج و عملکرد تیم پپ در اروپا فوق‌العاده بود و قطعا این فرضیه قابل قبول نیست. نکته قابل توجه خروج تفکری هجومی و ورود تفکری محتاط و کمی دفاعی است که با حضور کارلو آنچلوتی در فصل بعد انجام می‌پذیرد.

نظر کارشناس

حسین عبدی، کارشناس فوتبال درباره ناکامی بایرن در لیگ قهرمانان اروپا به «شهروند» می‌گوید: «قطعا عدم موفقیت پپ در لیگ قهرمانان اروپا را ناکامی برای این مربی نمی‌بینم، زیرا هر‌سال تیم او بهتر از ‌سال قبل بازی کرده است و این مربی به‌خوبی توانسته تیمش را رهبری کند. او ٣ فصل پیش قبل از این‌که به رئال برخورد کند تیم فوق‌العاده‌ای داشت و همه فکر می‌کردند که رئال‌مادرید را به راحتی شکست می‌دهد که این اتفاق مقابل بارسا و اتلتیکو هم رخ داده بود. بنده دلیل ناکامی تیم مونیخ در لیگ قهرمانان را بدشانسی می‌دانم و مقابل اتلتیکو مادرید هم این اتفاق را به‌خوبی دیدیم اما در بوندس‌لیگا آنها قهرمان بلامنازع هستند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج