اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۲۶۸۷۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

هشدار ریوالدو: به برزیل نیایید

مهاجم پیشین تیم ملی برزیل از توریست‌ها خواست که با توجه به شرایط موجود در برزیل زندگی خود را با سفر به این کشور به خطر نیندازند.

خبرگزاری تسنیم: ریوالدو که در دوران بازیگری خود ۷۴ بار پیراهن تیم ملی فوتبال برزیل را بر تن کرد، با هشدار به توریست‌ها در صفحه رسمی «اینستاگرام» خود نوشت: اصرار می‌کنم تمامی کسانی که برنامه سفر به برزیل را برای تماشای بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ دارند، در کشور خود بمانند چون با آمدن به اینجا جان خود را در خطر می‌اندازند.

ستاره پیشین تیم ملی برزیل و بارسلونا اشاره به ناامنی‌های اخیر این کشور کرده است. اخیراً دختری ۱۷ ساله در ریو به دست گروهی تبهکار و مسلح در مسیر اصلی فرودگاه بین‌المللی این شهر به ورزشگاه‌ها و سالن‌های برگزاری مسابقات که به خط زرد مشهور است به هنگام یک سرقت نافرجام به قتل رسید.

ریوالدوی ۴۴ ساله که در حال حاضر به همراه خانواده‌اش در ایالات متحده آمریکا زندگی می‌کند، در ادامه نوشت: امروز صبح دختری ۱۷ ساله توسط راهزنان در ریو به قتل رسید. اوضاع در برزیل بدتر شده است. تنها خدا می‌تواند اوضاع را در برزیل تغییر دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج