اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۲۷۵۹۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آمار گلزنی بارسلونا برابر با فصل گذشته

با وجود انتقادهای زیاد در مورد گل نزدن بازیکنان بارسلونا در فصل جاری، شاگردان لوییس انریکه با رکورد گلزنی‌شان در فصل گذشته برابر هستند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، خیلی از مردم از خستگی بازیکنان بارسلونا در اواخر فصل حرف می‌زدند. شکست دو بر یک در ال کلاسیکو برابر مادرید، شک و تردید‌هایی را در این رابطه به وجود آورد اما این تیم دوباره خود را پیدا کرد و تنها یک بازی تا قهرمانی فاصله دارد.

لوییس انریکه همیشه از شاگردان خود حمایت می‌کند و معتقد است آنها در بحران قرار ندارند. شنبه هفته‌ گذشته در نشست خبری پیش از بازی برابر اسپانیول گفت: در شرایط خوشایندی قرار نداریم.

بارسلونا اما دوباره به روند گلزنی خود بازگشت. آنها در چهار بازی آخرشان ۲۱ گل به ثمر رساندند و هیچ گلی دریافت نکردند. هشت گل به دپورتیوولاکرونیا زدند. اسپورتینگ خیخون را با ۶ گل شکست دادند و برابر رئال بتیس دو بر صفر پیروز شدند و اسپانیول را با پنج گل پشت سر گذاشتند.

مجموع گل‌های آبی‌اناری‌ها در این فصل، ۱۰۹ گل بوده است (یک گل بیشتر از ر‌ئال‌ ماد‌رید) که ۶۲ گل در بازی‌های برگشت به ثمر رسیده است. آنها با رکورد فصل گذشته خود برابر شدند. بارسلونا در فصل پیش به عنوان قهرمانی دست یافت.

شاگردان انریکه تاکنون ۲۵۶ شوت در چارچوب زدند و هر ۳۰.۲ دقیقه یک بار به گل دست یافتند. آنها ۵۴ گل را پا راست، ۴۴ گل با پای چپ، هشت گل با سر به ثمر رساندند. بعید نیست دکه هفته‌ آینده برابر گرانادا به آمار گلزنی خود بیافزاند.

گل‌های MSN

از ۱۰۹ گلی که بارسلونا در لالیگا به ثمر رسانده است، ۹۴ گل توسط لیونل مسی، نیمار و لوییس سوارس به ثمر رسید. سوارس مهاجم اروگوئه‌ای ۳۷ گل است. مسی بیست و ششمین گل خود را برابر اسپانیول به ثبت رساند و نیمار نیز ۲۴ گل به ثمر رساند. اگر ر‌قا‌بت‌های دیگر محاسب شود، این آمار بهتر می‌شود و تعداد گل‌ها‌یشان به ۱۲۷ می‌رسد.

سوارس ۵۷، مسی ۴۱ و نیمار ۳۰ گل به ثمر رساندند. این در حالی است که MSN فصل گذشته ۱۲۲ بار د‌ر‌وازه‌ حریفان را در ر‌قا‌بت‌ها مختلف باز کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج