adexo3
۳۲۷۹۵۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

هیدینک: بد شانس بودیم

سرمربی هلندی چلسی از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر لیورپول راضی است و بد شانسی را دلیل توقف در آنفیلد دانست.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از اسکای اسپورت، چلسی در بازی معوقه از هفته سی ام رقابت های لیگ برتر انگلیس در آنفیلد به مصاف لیورپول رفت.

شاگردان گاس هیدینک تا دقایق پایانی با تک گلی که ادن هازارد به ثمر رسانده بود از حریف خود پیش بودند اما در نهایت گل تساوی را دریافت کردند تا بازی برنده نداشته باشد.

سرمربی چلسی با وجود از دست رفتن پیروزی از عملکرد شاگردانش راضی است و بد شانسی را باعث رقم خوردن این تساوی دانست.

او در نشست خبری بعد از بازی گفت: بسیار سخت است در چنین دیدارهای در دقایق پایانی گل خورد. عملکرد خوبی از خود نشان داده بودیم و در آستانه کسب پیروزی بودیم اما متاسفانه در آخرین لحظات گل تساوی را دریافت کردیم. طبیعی است که از چنین گل خوردنی ناراحت و ناامید باشم. با این حال باید بگویم که از عملکرد بازیکنان تیم راضی هستم و براین باور هستم که بازی خوبی را برابر تیم قدرتمند لیورپول به نمایش گذاشتیم. اگر در دقایق پایانی کمی تمرکز می کردیم الان سه امتیاز را به دست آورده بودیم.

هیدینک ادامه داد: برای پیروزی و کسب سه امتیاز به میدان رفته بودیم و خوشبختانه به گل هم دست یافتیم. لیورپول با سرمربی جدید خود بسیار متحول شده و به تیمی بزرگ تبدیل شده است. با این حال ما بازی خوبی را در آنفیلد به نمایش گذاشتیم و اگر بدشانس نبودیم الان سه امتیاز را کسب کرده بودیم. برابر تیمی که فوتبال زیبا را در دستور کار خود قرار می دهد عملکرد خوبی از خود نشان دادیم.

سرمربی هلندی چلسی در پایان سخنان خود به ستایش از عملکرد ادن هازارد پرداخت و گفت: هازارد فصل بسیار سختی را پشت سرگذاشت. او فصل قبل به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد و بازی های درخشانی را به نمایش گذاشت، اما در فصل جاری از نظر بدنی و فنی افت کرد. خوشبختانه او در بازی‌های اخیر به روزهای اوج خود برگشته و در این دیدار هم موفق به گلزنی شد. هازارد می تواند در آینده برای چلسی تاثیر گذار باشد.

چلسی با این تساوی که به دست آورد ۴۹ امتیازی شد و به رده نهم جدول رده بندی صعود کرد. این درحالی است که لیورپول با ۵۹ امتیاز در همان رده هشتم باقی ماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج