۳۲۹۴۵۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عباسی: سیاه‌جامگان فروشی نیست

مالک باشگاه سیاه‌جامگان گفت: پیش از اینکه کاظمی تیم را در لیگ نگه دارد، با این مربی باسابقه تمدید کرده ‌بودیم و ایشان گزینه اول و آخر ماست.

خبرگزاری ایسنا: محمدرضا عباسی در خصوص بقای تیمش در لیگ برتر اظهار کرد: خوشحالم که توانستیم باز هم دل مردم مشهد را شاد کنیم. سال گذشته هم در همین اعیاد بود که توانستیم به لیگ برتر برسیم و باعث خوشحالی مردم شویم. امیدوارم بتوانیم محبت‌های این عزیزان را جبران کنیم.

وی درباره ادامه کار با کاظمی گفت: کاظمی از ابتدا قول داده ‌بود تیمش را در لیگ برتر حفظ کند. من پیش از آنکه این مربی تیم را حفظ کند، با وی تمدید کردم تا ثابت کنم به وی اعتماد کامل دارم. الان هم می‌گویم که کاظمی گزینه اول و آخر ماست.

عباسی راجع به فصل بعد گفت: از مردم باز هم ممنونم که به ورزشگاه آمدند و از تیم شهر خود حمایت کردند. امیدوارم که بتوانیم فصل بعد تیمی در سطح فراتر از لیگ پانزدهم آماده و مهیا کنیم تا باعث غرور و خوشحالی مردم خراسان شود.

وی ادامه داد: باید تشکر ویژه از فرهاد کاظمی داشته باشم که مردانه پای حرفش ایستاد و با کم و کاستی‌ها ساخت. بازیکنان نیز جانشان را در این بازی گذاشتند. بازیکنان تیم تا آخرین لحظه حضور داشتند و نهایت مردانگی و شرف را داشتند. چشمشان را به نداشته‌ها بستند و به عشق مردم و امام رضا (ع) ماندند و از همه کادر تیم ممنون هستم.

عباسی در خصوص تغییراتی که در طول فصل برای این تیم اتفاق افتاد، عنوان کرد: فوتبال سلیقه‌ای است و مربیان سلیقه‌های مختلف دارند. من نمی‌خواهم غرور داشته باشم و بگویم هیچ اشتباهی نداشتم ولی تعویض مربی ناخواسته بود. من از ابتدا می‌گفتم فقط مهاجری سرمربی تیم است ولی اتفاقاتی افتاد که مجبور شدیم سرمربی جدید انتخاب کنیم که خطیبی آمد که البته خطیبی هم جدا از بحث فنی ذاتا بچه خوبی است ولی اخلاق خاصی داشت.

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان اظهار کرد: در ادامه فصل تلاش کردیم تا مشکلات پیش آمده در ابتدای فصل را جبران کنیم. مربیان و بازیکنان بزرگی هم آمدند ولی رقم‌های سنگینی داشتند اما از زمانی که کاظمی آمد قراردادها نصف شد. قراردادهایی که ابتدای فصل بسته شده بود نزدیک هفت میلیارد بود که بعد از حضور کاظمی به ۳.۵ میلیارد رسید همچنین در این فصل بیشتر از ۵ میلیارد هزینه کردیم.

وی افزود: برنامه ۵ ساله امروز به پایان رسید. از فردا به دنبال استاندار و نماینده و شهردار خواهم بود، زیرا اگر بنا باشد تک نفری حرکت کنم قادر به ادامه راه نیستم. الان همه زندگی‌ام فوتبال شده و بحث درآمذزایی‌ام تعطیل شده است ولی باید دست به دست هم بدهیم تا این مسیر را ادامه دهیم.

عباسی خاطرنشان کرد: خوشبختانه استان در آخرین دیدار تلنگر خوبی خورد. قبلا هم گفته بودم سیاه‌جامگان باید در خراسان حفظ شود و باید همه کمک کنند. این تیم متعلق به مردم مشهد است و درخصوص اینکه امتیاز تیم را بفروشم، اهل فروش نیستم و تا آخر پای آن هستم. اما توان من نیز محدود است. می‌دانم تا الان بحث فوتبال به مسئولان منتقل نشده است و واکنش خوبی در این دیدار از آن‌ها دیدیم و قطعا همکاریمان را با آنها ادامه خواهیم داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج