اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۲۹۶۲۱
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

اعتراض شدید گل محمدی به مسئولان

سرمربی ذوبی ها می گوید همیشه تا ۷۲ ساعت زمان می برد که کمیته انضباطی رای خود را اعلام کند اما هنوز رای بازی تیم های استقلال و تراکتورسازی اعلام نشده است.

ورزش سه: سرمربی ذوبی ها می گوید همیشه تا ۷۲ ساعت زمان می برد که کمیته انضباطی رای خود را اعلام کند اما هنوز رای بازی تیم های استقلال و تراکتورسازی اعلام نشده است.

مربی آرام ذوب آهنی ها این روزها اعتراض شدیدی را به مسئولان فوتبال ایران دارد، او در رابطه با فینال جام حذفی و عدم اعلام رای مربوط به بازی تیم های استقلال و تراکتورسازی ناراحت است و در این باره می گوید: سال گذشته منافع باشگاه نفت در نظر گرفته است اما امسال این اتفاق درباره ما نمی افتد، تیم ما در اوج خستگی است و گویا می خواهند دیدار فینال حذفی را در تاریخ نهم خرداد برگزار کنند.

سرمربی ذوبی ها در این باره می گوید: آقای ساکت به ما گفته بودند این بازی دهم خرداد ماه برگزار خواهد شد اما اینکه اکنون می آیند و تاریخ را تغییر می دهند شائبه هایی به وجود می آورد، این تاریخ ظلمی بزرگ در حق ذوب آهن است و با توجه به بازی سختی که ما در آسیا داریم این شائبه را به وجود می آورد که می خواهند به استقلال تهران هم یک جام بدهند.

او درباره وقایع مربوط به بازی تیم های استقلال و تراکتورسازی می گوید: امیدوارم فدراسیون فرقی بین تیم ها نگذارد، پس از خیلی از اتفاقاتی که در فوتبال می افتد می بینیم نهایتا ۷۲ ساعت زمان می برد تا حکم انضباطی صادر شود، هیچ چیز پیچیده ای در این بازی وجود نداشت نمی دانم دوستان چه چیزی را دارند بررسی می کنند و چرا رای مربوطه را صادر نمی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      هر حکمی هم که بدهند ربطی به جام حذفی ندارد چون مربوط به مسابقات لیگ برتر است و نمی شود آن را به جام حذفی تعمیم داد همانطور که اخراج و اخطار لیگ در جام حذفی و بالعکس اعمال نمی شود .

    • بدون نام

      حرف حق میزنه مگه ندیدین با بقیه از جمله سوشا چه سریع و قاطع حکم دادن ؟این همه دست دست کردن برا چیه؟اگه رحمتی رو محروم نکنن معلومه مافیا فوتبال با استقلال یکیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج