adexo3
۳۳۰۶۷۰
۱۳ نظر
۵۰۰۰
۱۳ نظر
۵۰۰۰
پ

دهان کجی فدراسیون عربستان به رأی فیفا

فدراسیون فوتبال عربستان به رای فیفا مبنی بر برگزاری بازی خانگی آنها در کشوری ثالث مقابل عراق مخالفت و بهانه جویی کرد.

خبرگزاری فارس: پس از آنکه فیفا شب گذشته رای خود را درباره اختلافات فدراسیون عربستان و عراق به نفع عراقی ها صادر کرد، سعودی ها بار دیگر دهان کجی کرده و با رای فیفا مخالفت کردند.

احمد عید رئیس فدراسیون عربستان در جلسه هیئت رئیسه که شب گذشته تشکیل شد، اظهار داشت: با این تصمیم فیفا حق تیم ملی عربستان پایمال می شود. زیرا ورزشگاه های عربستان مانند عراق تعلیق نیست. ما ورزشگاه هایی در سطح بین المللی داریم و این حق ما است که در کشور خودمان از حریفان میزبانی کنیم.

وی افزود: تصمیم بازی نکردن در ایران از سوی فدراسیون فوتبال آسیا برای ما ابلاغ شد و این امری قانونی است اما گرفتن میزبانی از ما قانونی نیست. ما از عراق در خانه پذیرا خواهیم شد.

به گزارش فارس، پیش از این سعودی ها از موضع قدرت اعلام می کردند که عراق باید برای بازی با آنها به عربستان بیاید این درحالی بود که مسئولان عراق اعلام کرده بودند اگر آنها به تهران برای بازی نیایند آنها نیز به عربستان نمی روند و به فیفا شکایت کرده بودند.

با صدور رای فیفا سعودی ها شکست سختی خوردند. مسئولان عراق با پیگری های لازم توانستند پیروزی خوبی را برابر کارشکنی سعودی به دست بیاورند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یک وطن پرست آریایی

      غیرت عراقی ها از ما که آنقدر ادعا داریم بیشتر بود و روی عربستانی های کثیف رو کم کرد مسئولین ما باید خجالت بکشن؟؟؟؟؟؟؟

    • فیل

      دم عراق گرم انتقام مارم ار عربستان گرفت

    • نریمانی

      عربستان را از لحاظ که شد باید شکست داد

    • محمدشراهی

      عربستانی ها عین سگ از ایرانیها میترسن

    • بنده خدا

      بازم گلی به جمال فدراسیون فوتبال عراق.

    • بدون نام

      بگو یا حسین

    • رضا

      واقعا باید به این مقاومت عراق تبریک گفت ، اون ها خیلی خوب پیگیری کردند و به حقشون رسیدن

    • بدون نام

      با سلام و خسته نباشيد خیلی عالیه و به روز متشکرم

    • محسن حسن پور

      لعنت بر آل سعود

    • مهدی مسجودی

      خدا لعنت کنه ال سعودو

    • بدون نام

      مسئولان فدراسیون یاد بگیرن!

    • بدون نام

      مسولان فوتبال ما ک اصلا فقط ب فکر خودشونو ابروی ملت ایرات بردن هستند چون فوتبال و ارث پدریه خود میدونن پس کی میخاد این نالایقا از فوتبال ما برن فقط این میاد جلی اون اون میره جای این مردمو مسخره کردن

    • کرمانشاه علی

      عربستان فوتبال میخواهد چکار آنها باید مثل اجدادشان بروند صحرا دنبال شتر چرانی و سالیانه بین خودشون مسابقه شتر سواری و نوشیدن ادرار شتر بدهند و هر کس بیشترین مقدار ادرر شتر خورد به فینال بره و بالاخره جایزه فینال مال اونی میشه که بیشتر ادرار خورده جدی میگویم در عربستان توی بعضی از فروشگاههای آن ادرار قطویی شتر عرضه میشود و مردم اونها مثل پپسی میزنند بدن .آخه برادر ملتی که شاش شتر نوشابه اونهاست را چه به فوتبال و بازی و انتخاب زمین خاک بر سر مسئولین بی کفایت ورزشی ایران کنند که حتی جنم و لیاقت روبرو وایسادن و اعترض به تیم فوتبال این وهابی ها را هم ندارند دولت باید کسایی را برای ورزش ایران انتخاب کنند که لااقل قداست و اقتدار و شجاعت شیر پسرهای سپاه قدس و بسیج ویژه تیم سردار دلها قاسم سلیمانی را حفظ کنه کشوری با اقتدار و شجاعت ایران در منطقه که اکثر وهابی های تکفیری و دولتهای حامی آنها در سوریه و عراق و یمن با شنیدن نام ایرانی وحشت تمام وجود پلیدشان را میگیرد و از ترس سوسک شده و دنبال سوراخ میگردند و فراریهای داعشی و النصره بصورت گروهی با فرمانده شان یکجا اعدام میشوند که از مقابل ایرانی فرار نکنند آخه جان مولا اینم متولی فوتبال است برای ایران گذاشته اید که جرات شکایت نداره و هرچه اون وهابی ها میگویند قبول میکنه اگر کسی را ندارید مشکلی نیست سردار سلیمانی که در دسترس است تماسی بگیرید تا چندتا مسئول با غیرت و شجاع و مقتدر برای مذاکره و سرپرستی بفرسته که قطعا نتیجه آن خیلی بهتره آدم به سرپرست و تیم عراق لذت میبره اگر مسئولین ما هم مثل اونا بودند خیلی خوب بود نتیجه بازی مهم نیست مهم تیم و مسئولین با غیرت است که ملتی را ضایع نکنند نگاه بسیجی ها و سپاه بکنید خدا وکیلی از جونشون مایع میزارند برای عزت و آبرو و خاک و ناموس مردم اینها همه ذخیره های غیرت دینی ملت بزرگ ایرانند همه باید درس بگیرند وگر خیانت کرده اند به کشور و ملت و خانواده این بزرگواران خداوند حق شهدا و ایثارگران را بر ما حلال فرماید و اینشااله شکر گذار این نعمت با ارزش باشیم و امنیتی که آن بزرگوران برای ملت و کشور فراهم نموده اند قدر بدانیم .برای شادی رو شهداء صلوات بفرست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج