۳۳۱۶۷۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انریکه: بازیکنان بارسلونا از جنس طلا هستند

سرمربی بارسلونا تیمش را شایسته قهرمانی در جام حذفی اسپانیا دانست. او به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و آنها را بازیکنانی از جنس طلا خواند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از اسپورت، بارسلونا دومین جام خود در فصل جاری را به دست آورد. آبی اناری ها که در فینال جام حذفی اسپانیا به مصاف سویا رفتند در نهایت با نتیجه دو برصفر به پیروزی رسیدند تا جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

لوئیس انریکه از قهرمانی که تیمش به دست آورده بسیار خوشحال است. سرمربی بارسلونا در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و گفت: بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتم و می‌توانم بگویم که با شایستگی به پیروزی رسیدیم و جام قهرمانی را بالای سر بردیم. پیش از این گفتم که بارسلونا شایسته قهرمانی در رقابت های لالیگا بود و الان هم می گویم که با شایستگی قهرمانی در جام حذفی را به دست آوردیم.

او ادامه داد: هم چنان که پیش بینی کرده بودیم بازی بسیار سختی بود. سویا یک بار دیگر نشان داد که تیم بزرگی است، اما ما هم عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادیم و در نهایت هم پیروز از میدان خارج شدیم و شایسته این قهرمانی بودیم. ما با تلاش خود قهرمانی در جام حذفی را به دست آوردیم نه کمک دیگران. بارسلونا از بازیکنانی از جنس طلا تشکیل شده و افتخار می کنم که هدایت چنین تیمی را بر عهده دارم.

انریکه در ادامه سخنان خود گفت: در خط دفاعی شب بسیار خوبی را پشت سرگذاشتیم. با وجود این که ماسکرانو اخراج شد اما تمرکز خود را از دست ندادیم و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. خودم را یک کاتالونیای می دانم و از حمایت هواداران بسیار خوشحال هستم.

سرمربی آبی اناری ها در پایان سخنان خود درباره آینده خود و این سوال که آیا فصل بعد هم هدایت بارسلونا را بر عهده خواهد گرفت؟ گفت: نمی دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. آینده نامشخص است، اما باید بگویم که عاشق بارسلونا هستم و دوست دارم در این تیم به کار خود ادامه دهم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج