adexo3
۳۳۲۱۳۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سردارِ لشگرِ روستوف

سردار آزمون حالا دیگر یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان خارجی شاغل در لیگ روسیه به حساب می‌آید.

روزنامه شهروند: سردار آزمون حالا دیگر یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان خارجی شاغل در لیگ روسیه به حساب می‌آید. مهاجم ایرانی تیم روستوف در فصلی که گذشت با نمایش درخشان یکی از اصلی‌ترین عوامل شگفتی‌سازی تیمش شد تا روستوف بالاتر از تیم‌هایی مانند دینامو، اسپارتاک و روبین‌کازان به‌عنوان نایب‌قهرمانی برسد. حالا در روسیه همه جا حرف از آزمون است.

تشکر هواداران

سردار آزمون در فصلی که گذشت به‌طور میانگین هر ١٣٤ دقیقه یک گل برای تیمش به ثمر رساند و عنوان دوم موثرترین بازیکنان لیگ روسیه را از آن خود کرد. نمایش خیره‌کننده او باعث شده تا بسیاری از هواداران روسی به سردار علاقه‌مند شوند و از او تجلیل کنند. دراین‌باره جالب است که در جشن نایب‌قهرمانی تیم روستوف، برخی طرفداران این تیم با در دست داشتن پلاکاردهای دست‌نویس از ستاره ایرانی قدردانی کردند. روی این پلاکاردها به زبان فارسی نوشته شده بود: «تشکر سردار؛ آفرین با تو!».از نوع نوشتار مشخص است که یک روس‌زبان با کمک از فرهنگ لغت این پلاکاردها را طراحی کرده است.

تنبیه بدنی سردار!

خیلی از طرفداران فوتبال روسیه اعتقاد دارند توجه ویژه قربان بردیف، سرمربی ترکمن روستوف به آزمون باعث عملکرد خوب این بازیکن شده است. بردیف در واکنش به این موضوع گفته است: «شاید به این خاطر فکر می‌کنید که سردار به من نزدیک است که من توجه زیادی به او دارم.(باخنده) من با پدر سردار دوستی طولانی‌مدتی دارم. هردوی ما ترکمن هستیم و پدرش او را دست من امانت سپرده است. پدر او به من این اجازه را داد که از هر روش ممکن برای پیشرفتش استفاده کنم؛ چون او امید میلیون‌ها نفر ایرانی در تیم‌ملی کشورش است. کار به جایی رسید که با هر اشتباه، با کمربند تنبیهش می‌کردم!(باخنده)» بردیف در بخش دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: «جدا از این شوخی‌هامن فکر می‌کنم اگر سردار امروز به این جایگاه رسیده به خاطر تلاش خودش بوده است.»

گمانه‌زنی درباره آینده

سردار آزمون با قراردادی قرضی و یکساله در ابتدای فصل از روبین‌کازان به روستوف پیوست تا همچنان برای سومین فصل متوالی شاگرد قربان بردیف باقی بماند. او حالا با نمایش خوبش توانسته نظر مساعد تیم‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کند. البته که آزمون با روبین‌کازان قرارداد دارد و در صورتی که بخواهد به تیم دیگری برود، باید نظر مسئولان این باشگاه را جلب کند. این درحالی است که اکثر تیم‌های روسیه نیز خواهان جذب مهاجم ایرانی شده‌اند که در این بین اسپارتاک مسکو جدی‌ترین پیشنهاد را به او داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج