۳۳۴۶۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آذری: تیم یحیی را بهتر از قبل می بندیم

مدیرعامل ذوب آهن گفت: دوشنبه هفته آینده درباره بستن تیم فصل بعد با گل محمدی و هیأت مدیره جلسه خواهیم داشت.

کاپ: سعید آذری در گفت و گو با شبکه ورزش درباره اینکه مسئولان ورزشی استان خوزستان و شهر خرمشهر از انتقادات وی به کاستی های ورزشگاه اروندان گله مند شده اند اظهار داشت: ما دیروز به غیر استاندارد بودن نور ورزشگاه اعتراض کردیم و قبل از بازی هم این را به مسئولان گفتیم. نگاه ما به این قضیه کارشناسی بود و ما و استقلالی ها حرفه ای تر از این بودیم که تحت تأثیر عرض کم زمین ورزشگاه قرار بگیریم ولی نکته اینجاست که مردم این استان خیلی برای این بازی زحمت کشیدند و من اصلا نمی خواستم با این موضوعات زحمات شان را زیر سئوال ببرم و فقط ما نگاه کارشناسی مان را بیان کردیم و من پیشنهادم قبل از بازی این بود که این زمین می تواند میزبان یک دوره مسابقات ۴ جانبه حتی با حضور تیم ملی ایران باشد.

وی درباره برنامه های آتی این باشگاه برای فصل بعد گفت: ما دوشنبه آینده جلسه هیأت مدیره را برگزار خواهیم کرد و برای باشگاههای آسیا هم اعلام کردیم که دنبال این هستیم که حضوری موفق تر از امسال در دور بعد داشته باشیم. ما از سال ۲۰۰۸ تا امسال در این رقابت ها غایب بودیم و امسال را سال ارزیابی قرار دادیم و می خواستیم تا جلسه ای را با گل محمدی برگزار کنیم و تیمی را ببندیم که بتواند در فصل بعد از مرحله یک هشتم بالاتر برود و این البته مستلزم حمایت مسئولان بلندپایه کارخانه ذوب آهن است که اگر این امکانات را نتوانند مهیا کنند ما هم نمی توانیم قولی برای عملکرد بهتر در بازی های دور بعد بدهیم.

آذری ادامه داد: ما دو زمین تمرین می خواهیم و یک خوابگاه می خواهیم که اردوی شبانه روزی داشته باشیم و حتی از لحاظ سخت افزاری به شدت با کمبود مواجه هستیم و اگر بخواهیم بالا برویم باید این حداقل ها را برطرف کنیم تا تیم کاملا در اختیار کادر فنی باشد.

وی در این باره که چرا گل محمدی پاسخگوی تماس های مسئولان شبکه ورزش نیست گفت: گل محمدی علاوه بر اینکه یک مربی اخلاق مداری هستند از نظر فنی هم یکی از مربیان برجسته ایران محسوب می شوند. ما بعد از برگزاری مراسم اهدای جام تازه ساعت ۳:۲۰ صبح شام خوردیم و رفتیم هتل و گل محمدی هم ساعت ۶ صبح به تهران آمده است و شاید به دلیل خستگی مشغول استراحت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج